• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • CharmingGirl

Hm, vet inte riktigt var jag ska slänga in min fråga. Men har för mig jag läst ngt liknande i tråden förrut.

Om man betsäller från H&M och det mesta finns i lager nu, förutom två plagg där det ena beräknas komma v 42, och det andra v 44. Kommer allt i samma paket? Eller tre olika? Och måste jag isf betala mer än en fraktsumma?
    Kan man kryssa i att det ska delas upp eller allt i samma? Eller hur gör man liksom för att bara behöva betala en frakt? Måste jag kanske vänta då tills v 44?

Många frågor här ja...

• CharmingGirl
    Blindness skrev 2008-10-05 20:21:06 följande:
    Nån som fattar varför 25% på hela köpet trillar bort när jag knappar in på Lindex? handlat för 605 kr men får ändå inte in alla koder som finns i rabattlistan
    Precis så blev det för mig förra veckan också! Kunde bara inte få med fler än max två...
  • Koocachoo
    CharmingGirl skrev 2008-10-05 21:57:44 följande:
    Hm, vet inte riktigt var jag ska slänga in min fråga. Men har för mig jag läst ngt liknande i tråden förrut.Om man betsäller från H&M och det mesta finns i lager nu, förutom två plagg där det ena beräknas komma v 42, och det andra v 44. Kommer allt i samma paket? Eller tre olika? Och måste jag isf betala mer än en fraktsumma?Kan man kryssa i att det ska delas upp eller allt i samma? Eller hur gör man liksom för att bara behöva betala en frakt? Måste jag kanske vänta då tills v 44?Många frågor här ja...
    Det finns ett alternativ att välja om man vill ha paketet uppdelat eller få alltihopa på en gång.
  • CharmingGirl
    Koocachoo skrev 2008-10-05 22:01:20 följande:
    Det finns ett alternativ att välja om man vill ha paketet uppdelat eller få alltihopa på en gång.
    Men om man väljer uppdelat, får man betala två rabatter då?
  • CharmingGirl

När jag ändå är i farten med frågor... Vad är minsta ordervärdet på H&M för att 10% ska gälla? Om ngn vet...

• Pappatilltwins

190kr efter rabatterna när jag skulle beställa
    Fast jag använde 20% rabatten.
    8184

CharmingGirl skrev 2008-10-05 22:27:14 följande:
    När jag ändå är i farten med frågor... Vad är minsta ordervärdet på H&M för att 10% ska gälla? Om ngn vet...
  • CharmingGirl
    Pappatilltwins skrev 2008-10-05 22:32:44 följande:
    190kr efter rabatterna när jag skulle beställaFast jag använde 20% rabatten.8184
    Tack!
    Vet du ngt om man får betala fler frakter om man väljer att varorna ska levereras i olika paket?
    Sitter precis och tänkte beställa nu, måste bara välja allt i samma paket eller olika, så svar snarast önskas!
  • apelsinens mamma
    CharmingGirl skrev 2008-10-05 22:35:09 följande:
    Tack!Vet du ngt om man får betala fler frakter om man väljer att varorna ska levereras i olika paket?Sitter precis och tänkte beställa nu, måste bara välja allt i samma paket eller olika, så svar snarast önskas!
    Tror det bara är en frakt. har för mig det var så när jag delade upp min för massa år sen i alla fall.
    Du kan ju testa och avbryta om det blir flera.
  • CharmingGirl

apelsinens mamma skrev 2008-10-05 22:49:58 följande:

Tror det bara är en frakt. har för mig det var så när jag delade upp min för massa år sen i alla fall.Du kan ju testa och avbryta om det blir flera.
    Ja, det är sant.
  • Jenna82

En fraktkostand blir det bara! E ju deras "fel" att inte det som finns fins på lager då man beställer.
    Har grejer jag väntar på därifrån och några som jag fått redan..o jag har bara betalat en frakt.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!