• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Wilmis07
    Hallontårta skrev 2008-10-07 17:47:13 följande:
    Ni som skriver in rabattkoder här, uppdatera listan också är ni snälla!Är det någon som vet om det finns långkalsoner till killar i stl 74 eller 80? (om inte på Lindex så kanske någon annanstans?) På webben finns strumpbyxor till tjejer men ingenting till pojkar. :(
    Men pojkarna kan ju ha dom som finns på flick?
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Hallontårta

Men de är rosa eller med rosa kaniner. :> Hde de ändå haft NÅGON annan färg och inte varit så puttinuttiga

Wilmis07 skrev 2008-10-07 18:02:04 följande:
    Men pojkarna kan ju ha dom som finns på flick?
  • Wilmis07
    Hallontårta skrev 2008-10-07 18:04:14 följande:
    Men de är rosa eller med rosa kaniner. :> Hde de ändå haft NÅGON annan färg och inte varit så puttinuttiga Wilmis07 skrev 2008-10-07 18:02:04 följande:
    Ja det är hopplöst fast att jag har en flicka så vill jag inte ha det så flickigt... Men jag vet att hm har i brunt och grått.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Hallontårta

Okej, då ska jag kolla där. TACK!

Wilmis07 skrev 2008-10-07 18:06:09 följande:
    Ja det är hopplöst fast att jag har en flicka så vill jag inte ha det så flickigt... Men jag vet att hm har i brunt och grått.
  • Känslan

Någon som har en rabattkod till Lindex?Tycker rabattskodslistan uppdateras dåligt =(

• Daniels brud
    Junitjej skrev 2008-10-07 10:11:01 följande:
    Daniels Brud:Jag har oxå fyllt i enkät men inte fått någon mascara än, så jag letade och hittade Glamour-länken på sid 89. Jag kan inte hitta att det står någonstans om att man tecknar en prenumeration. Det bästa är väl att kontakt förlaget i alla fall och fråga vad som har hänt.
    Japp, det gjorde jag. Det var bara gratis macscara, thats it. ingen prenummeration var registrerad.
  • Jewel 07

Hallontårta: Jag hittade långkalsonger på coop forum, de var ull på utsidan o bomull på insidan, fanns i flera färger (enfärgade) Kostade 99 kr tror jag. Tror de kommer bli bra i vinter. Själv köpte jag stl 86 men det fanns i mindre storlekar oxå. Det kanske kan vara nåt?

• HelenS

Men den funkar inte tilsammans med 25% på allt. Eller det blir tokigt, har nu försökt med alla rabatter, tag 2 försvinner osv. konsigt blir det, men sedan står det 250:- rabatt på underklädeskoden.
    Någon annan som försökt?

jessiik skrev 2008-10-07 13:38:51 följande:
    P41008 handla underkläder för 300 få 100:- i rabatt (funkar även på barnkläder har testat) Lindex alltså :)
  • sarismaris
    HelenS skrev 2008-10-07 22:29:32 följande:
    Men den funkar inte tilsammans med 25% på allt. Eller det blir tokigt, har nu försökt med alla rabatter, tag 2 försvinner osv. konsigt blir det, men sedan står det 250:- rabatt på underklädeskoden.Någon annan som försökt?
    Har också testat underkl.rabatten tillsammans med 25%, då försvann 25 %, men det stod 125 kr rabatt på underkl... Deras rabattsystem verkar helt knas!! Lever liksom sitt eget liv!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Miss Niles

Hallontårta

Har köpt långkalsonger på Kappahl till min son. Svarta och gråa med döskallar på...

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!