Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

Rabattkodstråden - del 2!

lindex koderna, är det bara för dem som har medlemskort? Eller kan alla handla på rabbaterna?

• lyckligmamma
    Hallontårta skrev 2008-08-25 14:38:38 följande:
    Så dyra extrafilm är på bilder. 98öre/bild + 40:- i frakt. Digitalformat har de inte ens. Bleh!
    jag framkallade innan . det skulle vara 30 bilder gratis, men fick 10 dubletter o en faktura på det. jag ringde o klagade, de hade skrivet fel. men jag fick aldrig pengar tillbaka.
  • lyckligmamma
    Hallontårta skrev 2008-08-25 14:56:42 följande:
    Så dåligt! Det ligger inte foton tillgodo på ditt konto då?
    nej inget. Jag klagade jättemycket. det enda de sa var att man inte kan returnera foton o få pengar tillbaka. jag ifrågasatte de i butiken, expert. o de tyckte att man alltid hade rätt att klaga om man inte var nöjd., handlar aldrig där med. men postfoto är bra
  • lyckligmamma

hoppas liber reabatter kommer igen

• lyckligmamma
    Hallontårta skrev 2008-08-25 15:05:03 följande:
    Men de måste ju kunna kompensera dig på annat sätt om de inte kan lämna tillbaka pengar, så dåligt! Postfoto har dyr frakt, snålis som jag är. Fujidirekt gillar jag, så jag hoppas på att det kommer en ny rabattkod igen på 100 gratis bilder så småningom.
  • lyckligmamma
    Hallontårta skrev 2008-08-25 15:12:30 följande:
    Kostar 19:- om du hämtar ut det i butik. Brukar ta 2-3 dagar, oftast.
    vadå, kan man beställa från inteernet o hämta i butik på en fraktkostnad på 19 kr? smidigt, synd att inte hm har det så
  • lyckligmamma
    Rmamma skrev 2008-08-25 18:26:14 följande:
    Beställde kläder från H&M igår. Använde 10% på allt rabatten och den fungerade bra. Men jag tänkte köpa ett babyplagg för 50% rabatten, men den fungerade inte..., de sa att jag inte kom upp i den summan som behövdes. Tänkte köpa 2-pack pyjamas som kostade 149 kr. Behövde man handla babykläder för en större summa för att få rabatten??? Köpte visserligen pyjamasarna ändå...
    jag tycker 10% är väldigt snålt
  • lyckligmamma
    obelix skrev 2008-08-27 15:56:19 följande:
    Lägger in en förfrågan här oxå.... finns kanske mer än extrafilmänkte vara ute i god tid i år... mor/farmor tjatar redan om att de vill ha en vid jul i år.Jag vill helst ha en där bilden är en liggande A4 och kalendern nedanför på en annan liggande A4 om ni förstår vad jag menar.Det brukas ju skickas ut en massa erbjudanden nu är det någon som har några rabatt koder till fotokalender?
    Hej korthuset har billiga o bra, gjorde en förra året
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!