Inlägg från: lyckligmamma |Visa alla inlägg
  • lyckligmamma

Rabattkodstråden - del 2!

lillamye skrev 2008-09-02 10:50:06 följande:
    nån som beställt på ellos och som fått barn ryggsäcken?hur ser den ut?
    den e ganska fin men inte av bäste kvalite tyvärr.... billigare att köpa på öb eller rusta
  • lyckligmamma
    lillamye skrev 2008-09-02 11:29:22 följande:
    har redan gjort en beställning och ska få den(beställde inte bara får att få ryggsäcken)så nu är jag nyfiken hur den ser ut???nån som har bild?
    det är en svart väska med döskallar, vänta ska kika
  • lyckligmamma
    lillamye skrev 2008-09-02 11:29:22 följande:
    har redan gjort en beställning och ska få den(beställde inte bara får att få ryggsäcken)så nu är jag nyfiken hur den ser ut???nån som har bild?
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=212568&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

här är den... är väl helt ok att få gratis iallafall, nästan gratis iallafall
  • lyckligmamma
    första skrev 2008-09-02 11:12:09 följande:
    Ellos:50% på valfri vara kod 2911får påslakanset på köpet. Vill man ha ett till (49 kr) är produktnr: 519-2158
    det gällde inte på märkesvaror
  • lyckligmamma
    lillamye skrev 2008-09-02 15:29:12 följande:
    såg ju bra ut att ha till ev dagis och så
    ja jag tror de ska vara bra. jag tänkte beställa o ge bort men det var så himla dyr frakt med postförskott så jag struntade i det
  • lyckligmamma
    Hallontårta skrev 2008-09-02 16:31:29 följande:
    Nu har jag en petig kille bredvid mig, han tyckte det fick räcka med det inlägget. Tänkte säga att något av erbjudandena ovan bjuder på fraktkostnaden om jag inte minns fel?
    hälsa lillen
  • lyckligmamma

mm o hallontårta påminner alltid

• lyckligmamma
    Koocachoo skrev 2008-09-08 19:27:45 följande:
    Lindex har redan slutat med deras mamma kollektion. Det enda som finns att få tag på är det som dom har kvar i lager i affärerna.Vem hörde du utav att H&M skulle sluta sälja mammakläder? I en annan tråd så vet jag att för ca 1-2 månader sedan någon som skrev o frågade H&M och dom hänvisade med att dom inte kommer att sluta med deras kollektion.
    tror inte heller hm ska sluta sälja... därför gillar jag inte lindex o blir inte medlem där, de har inte kläder för killar heller.... hm har nästan allt
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!