Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

Rabattkodstråden - del 2!

CharmingGirl skrev 2008-10-01 14:12:37 följande:
    Kanske bara är jag som inte vet, men var är det lagerrensning? Låter intressant!
    Oj, förlåt, skulle kanske skriva att det är Mammarazzi
  • Moonis
    Fru Indosaurie skrev 2008-10-01 19:27:11 följande:
    åh. jag blev sugen på en åkpåse, bland annat..
    Ja, denna lagerrensningen kommer perfekt om man behöver (eller inte behöver igentligen ) lite sånt inför vintern
  • Moonis
    lyckligmamma skrev 2008-10-08 07:40:17 följande:
    hur blir man vanlig medlem på lindex utan att söka om konto o så???
    Då måste du gå till butiken
  • Moonis
    melizza skrev 2008-10-14 11:58:09 följande:
    kan man använda alla ellos rabatterna i olika beställningar? om man typ lägger tre olika beställningar och använder tre olika rabattkoder?? är det nån som provat det nån gång?
    Man kan inte använda på samma beställning bara men lägger du olika beställningar så är det lugnt. 
  • Moonis
    maruttan skrev 2008-10-14 15:36:23 följande:
    Ingen av de koderna som står under haléns fungerar kan jag tala om... Ingen som har någon ny??
    Ingen fungerade för mig heller men det va på en leksak o vet inte om det va därför.

Kan tipsa om att det börjat en rea nu på HM shop
  • Moonis

Lindex har börjat sin rea idag o har fått 30% på en valfri vara + 10% på resten av köpet, rabattkod: LC0842.

Blev överlycklig att dom hade en del av fem myror på rean oxå

• Moonis
    anette 81 skrev 2008-10-16 13:10:13 följande:
    är rean bara på nätet eller även i affären?
    Vet inte faktiskt men skulle tro att dom kör i affären oxå men är som sagt inte säker.
  • Moonis
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-10-17 14:02:36 följande:
    Mää nu har ni ju handlat upp alla moccisar i strl 24-25 som jag behövde juh...bajs Lindex de har aldrig de storlekar man behöver!
    Inte riktigt Lindex fel kanske att det finns shopgalna där ute

Är riktigt glad att jag va tidigt ute denna gången för annars hade allt varit slut som jag ville ha. Allt går jätte snabbt på webshopen.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!