Inlägg från: Moonis |Visa alla inlägg
  • Moonis

Rabattkodstråden - del 2!

oxytocin skrev 2008-10-21 18:26:44 följande:
    Hallontårta skrev 2008-10-21 18:24:10 följande: Nope, har inget kort. Men jag har ju handlat med deras koder förut. *förvirrad* Är det förresten fortfarande så att man måste skaffa kredit hos dem, eller kan man bara ha klubbkort?
    Man kan ha bara klubkortet men då måset man ansöka i butiken.
  • Moonis
    tinkerbell74 skrev 2008-10-22 18:57:20 följande:
    Hallon - Det står säkert så tills de kommit till din order, skulle tro att det funkar så eftersom de tas i turordning.
    Står samma på min men beställde rätt tidigt ändå tyckte jag. Beställde 15.35 så dom borde ju kollat på den i alla fall tycker man.
  • Moonis
    Fru Indosaurie skrev 2008-10-22 19:26:20 följande:
    hm, jag la min order 2008-10-20, 17:28, den skickades 2008-10-20, 17:38 och jag hade den dagen efter.. fast det är ju jag glad över förstås
    Undrar om dom hanterar bara kläder snabbare för mitt va bara grejerFundersam
  • Moonis
    Fru Indosaurie skrev 2008-10-22 19:38:39 följande:
    mitt var också bara grejer.
    Hm, får väll se om det dyker upp något. Har inte fått mail av dom än i alla fall att något av det skulle vara slut.
  • Moonis
    Eagle skrev 2008-10-22 19:37:49 följande:
    Jag la min best den 20kl 15,30 och pratade med dom på kvällen och då sa dom att allt var slut =(
    Trist Skulle ringa idag men dom tar inte emot samtal nu heller pga. alla beställningar.
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-22 20:45:47 följande:
    Men då är de säkert på väg. Jag beställde bara prylar, eftersom det står som det gör så är det säkert slut. Hoppas de får ett bra sortiment sedan då deras rea är slut, det var ju inte farligt dyrt ändå att handla där och de har fina saker!
    Kan glädja dig med att det står skickad på min nu så eftersom dom inte hört av sig till dig heller är dom kanske på gång att packa
  • Moonis

Vilken tur jag måste ha haft för både leksakslådan/gåvagn o prickiga hunden står som slutsålda nu. Hade jag inte sett att det stog skickad på min order idag så hade jag trott att det va kört.

• Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-23 14:04:27 följande:
    Vilket ordernr hade du?Står fortfarande ej mottagen...blir gaaaaaalen! ;D
    Har 304, verkar ta tid för dom att gå igenom. Men tycker att du borde hört vid detta laget om något av det inte fanns.
  • Moonis
    ÖNadja skrev 2008-10-24 10:37:33 följande:
    Vars står det?
    Står på deras sida under att dom stängt av rabatten tillfälligt.
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-24 16:15:59 följande:
    Står detta under den feta texten hos er också på babyroom?"Annullerad order - Din order saknar en eller flera varor och ordervärdet överstiger inte värdet för frakt.Vill du ändå ha din order skickad så skicka ett mail till info@babyroom.se med ditt ordernummer."Det står även om jag inte är inloggad så det borde inte gälla mig, antar jag? De måste ha fått spel. :>
    Japp, står samma.
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-24 17:42:26 följande:
    Ok då var det inte till mig.
  • Moonis

Nu fungerar rabattkoden på Babyroom igen Tyvärr är det mesta slutsålt men beställde i alla fall Elodie mössan dot som fortfarande fanns kvar.

• Moonis
    lyckligmamma skrev 2008-10-27 08:23:23 följande:
    Hej! När man har beställtfrån lindex, hur fixar man så att man kan hämta i butik då???
    Fast det väljer du innan du slutfört beställningen. Du väljer leverans o där finns så du kan välja att hämta i butiken.
  • Moonis
    danskamamma skrev 2008-10-27 08:03:12 följande:
    www.mammashop.se har Crazy Outlet - Priserna gäller enbart vecka 44 och returrätten är 8 dagar på dessa varor.
    Tack för det tipset, blev två julklappar till
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-27 14:54:23 följande:
    Hur fasen lägger man till vilken stl man ska ha? På rea-kläderna kan man inte det alla gånger. T.ex. tofflorna...??
    Märkte det oxå men tror dom grejerna är slut då tyvärr.
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-27 15:01:15 följande:
    Hmm jag såg nu att man kunde gå via listan till vänster. Men det fanns bara små storlekar eller typ 6-8 år. :>
    Aha
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-11-01 13:58:41 följande:
    Om inte koderna till Halén fungerar så uppdatera gärna listan så den blir aktuell! Likaså om ni har nya koder lägg gärna till dem då.
    Frågan är om inte många tycker det är för mycket jobb att hålla på klistra in länkarna igen. Är det inte bättre att skippa det så får man kopiera länken själv o klistra in i adressfältet?
  • Moonis
    Fru Indosaurie skrev 2008-11-01 14:10:07 följande:
    jag tycker att listan är fööör lång och länkarna som måste klickas upp igen är dryga att hålla reda på i den röran så jag skriver aldrig in rabattkoder
    Just därför gör inte jag heller det o då kan man ju ändra så man själv får kopiera en länk som man vill ha istället. Då lär nog fler lägga in koder o orka uppdatera.
  • Moonis
    lugnåsbo skrev 2008-11-01 15:08:45 följande:
    men alltså dom länkarna funkar väl inte att kopiera o klistra in själv om dom inte är rätt gjorda från början...
    Klistrar man in direkt i addressfältet ska det fungera.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!