• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • maadicken

ingen som fått från lindex idag?
    själv får jag aldrig nåt till mailen, och sällan i brevlådan heller 

~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • ash

hej hur funkar det där med koder egentligen?? Säger man koden i kassan eller...är det bara om man handlar online?

• CharmingGirl
    ash skrev 2008-10-15 10:43:02 följande:
    hej hur funkar det där med koder egentligen?? Säger man koden i kassan eller...är det bara om man handlar online?
    Det funkar bara online, inte i butik. (Om man inte har kupong då förstås! )
  • Thegran

vilken toppentråd! nu fick jag 50% på julgardinerna på jotex! TACK!

• solstrålen80

fick veta att de troligen kommer en kupong från lindex med 30% på valfri vara denna vecka...

• Anettan73

Supergrafik har bra rabatter nu...

Fick detta mail..

Supergrafik öppnar åter den 1 november

Den 1 november slår vi upp dörrarna för Supergrafik igen.

Shoppen kommer att innehålla många av det "gamla" produkter såväl graverade skyltar som barnvagnsskyltar.

Vi satser även på fler nyheter med personliga presenter för såväl barn, vuxna och djurägare.

20 % på hela sortimentet, gäller tom 18/10-08

Besök vår systersajt www.kiddoz.se och nyttja vår rabatt fram till 18/10-2008.

20% på hela sortimentet när du handlar för mer än 300 kronor. Dessutom är det fraktfritt från 500 kronor. Uppge kod (i kassan): 20%

Förutom att vi har marknadens bredaste sortiment av barnvagnsskyltar har vi mängder av bra julklappstips såsom personliga barnböcker och leksaker.

Luciakronan i lager. Läs mer här

Vi tipsar om Okidoki - barnens favoritkläder 0-12 år

Rabattkupong 100 kronor när du handlar för 500 kronor eller mer (gäller ej ytterkläder). Välj förskottsbetalning och ange kod i kommentarsrutan: Kiddoz.

Besök Oki-doki här!

• maadicken
    solstrålen80 skrev 2008-10-15 11:43:35 följande:
    fick veta att de troligen kommer en kupong från lindex med 30% på valfri vara denna vecka...
    oh!  då ska jag vänta med shoppingen lite. och för en gångs skull så är det mig själv jag ska shoppa till
    får hoppas att det är en kupong som kommer vi mail då, så att den hamnar i tråden. eller att den för ovanlighetens skull hittar till min brevlåda.
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • Gaztongirl

testade precis koden radio hos Extrafilm och den fungerade inte, däremot fungerar camping08 (30 bilder gratis), om nu någon vill beställa därifrån.
    Jag skulle bara ha några bilder, så kändes onödigt med 100 stycken som de andra har. (som är med här på listan då)

• Hallontårta

Bra! Uppdatera listan också då är du snäll.

Gaztongirl skrev 2008-10-15 14:01:04 följande:
    testade precis koden radio hos Extrafilm och den fungerade inte, däremot fungerar camping08 (30 bilder gratis), om nu någon vill beställa därifrån.Jag skulle bara ha några bilder, så kändes onödigt med 100 stycken som de andra har. (som är med här på listan då)
  • lugnåsbo
    Anettan73 skrev 2008-10-15 13:16:12 följande:
    Supergrafik har bra rabatter nu...Fick detta mail..Supergrafik öppnar åter den 1 novemberDen 1 november slår vi upp dörrarna för Supergrafik igen.Shoppen kommer att innehålla många av det "gamla" produkter såväl graverade skyltar som barnvagnsskyltar.Vi satser även på fler nyheter med personliga presenter för såväl barn, vuxna och djurägare.20 % på hela sortimentet, gäller tom 18/10-08Besök vår systersajt www.kiddoz.se och nyttja vår rabatt fram till 18/10-2008.20% på hela sortimentet när du handlar för mer än 300 kronor. Dessutom är det fraktfritt från 500 kronor. Uppge kod (i kassan): 20%Förutom att vi har marknadens bredaste sortiment av barnvagnsskyltar har vi mängder av bra julklappstips såsom personliga barnböcker och leksaker.Luciakronan i lager. Läs mer härVi tipsar om Okidoki - barnens favoritkläder 0-12 årRabattkupong 100 kronor när du handlar för 500 kronor eller mer (gäller ej ytterkläder). Välj förskottsbetalning och ange kod i kommentarsrutan: Kiddoz.Besök Oki-doki här!
    vad är det för kod man ska uppge då?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!