• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Bickmore

fast det blir error utan kod också...skumt

• Wilmis07

Någon som har någon rabatt på extrafilm? Gäller vanliga foto så rabatten på kalendrar är jag inte hjälpt med

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • jessiik
    sunnanå skrev 2008-10-12 19:50:38 följande:
    nån som också har problem att efter man gjort beställning och ska till kassan så blir det error.Hur länge var det kod 8184 gällde på hm?Vet ej om det är koden som gör att det blir error?
    funkade fint för mig, slutade på 600 nått i stället för över 1000 :) skönt med rabatter :)
  • babyblue68

jag älskar Lindex rabatter. Ser nu att jag handlat för 487.50 men efter alla rabatter så är jag nere i 284.30. I just love it

Våran ängel är här 6/3
  • babyblue68

ja jag använde mig utav 30% på valfritt babyplagg och 50kr rabatt vid köp över 200 kr..

Våran ängel är här 6/3
  • maccadam

kan man använda sig av semper kupongen flera gånger om man handlar med självscanning och checkar ut själv??

• babyblue68
    maccadam skrev 2008-10-13 09:06:04 följande:
    kan man använda sig av semper kupongen flera gånger om man handlar med självscanning och checkar ut själv??
    på samma gång vet jag inte..men med den förra kupongen som gav 30 kr i rabatt så kunde man använda den flera gånger
    Våran ängel är här 6/3
  • junibarn76
    maccadam skrev 2008-10-13 09:06:04 följande:
    Smaaart! Det ska jag testa!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!