Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Hahaha jag misstänkte det.
    När jag var där så jämförde jag lite med t.ex Rusta, och det skiljer inte mkt, om något alls, i pris. Men det blir väl att folk handlar sådant då de ändå är där och handlar en massa annat.

lyckligmamma skrev 2008-10-24 07:12:19 följande:
    jAAAA
  • Hallontårta
    Ha en bra dag!
    lyckligmamma skrev 2008-10-24 07:17:56 följande:
    Ok. men då handlar jag sånt på våran ÖB istället, och köper bara en massa annat där Det blir så mycket att bära annars Tack Hallontårta
  • Hallontårta

Står detta under den feta texten hos er också på babyroom?
    "Annullerad order - Din order saknar en eller flera varor och ordervärdet överstiger inte värdet för frakt.
    Vill du ändå ha din order skickad så skicka ett mail till info@babyroom.se med ditt ordernummer."

Det står även om jag inte är inloggad så det borde inte gälla mig, antar jag? De måste ha fått spel. :>

• Hallontårta

Ja, så har jag med.

Betty2 skrev 2008-10-24 19:36:56 följande:
    Så står det för mig med, oavsett om jag är inloggad eller utloggad. Om jag går in och kollar på min beställning står det "ej mottagen". Är det likadant för er andra?
    Jag har order 371. Det känns faktiskt som att de inte jobbar på vidare snabbt ändå. Undrar hur många anställda de har. :>
  • Hallontårta

Det var 50% på rubbet.

Mistoffelees skrev 2008-10-24 21:14:48 följande:
    vad har det varit för rea på babyroom, undrar bara eftersom ni är så många som handlat där?
  • Hallontårta

Jag har också mailat och frågat om jag fick lägga till en body i beställningen, men jag har inte fått svar. :>

junibarn76 skrev 2008-10-24 21:51:19 följande:
    Jag mailade babyroom och frågade om jag skulle få didriksson-overallen som jag beställt. Måste veta då jag redan köpt en som jag skulle lämna tillbaka om den fanns där.Jag fick svar igår och den FANNS!Via maiol fick jag veta att vi kunde hämta den på måndag (vi bor ganska nära hämtlagret). På min orderstatus står det dock fortfarande "ej mottagen".Det verkar löna sig att skicka ett mail helt enkelt
  • Hallontårta

Så snygga kläder det finns på Fresh milk, men tusan heller att jag skulle betala 269:- för ett par velourbyxor. Synd att de är så dyra.

• Hallontårta

Ja precis.

Jenna82 skrev 2008-10-25 08:58:46 följande:
    Håller med...känns rätt onödigt, när det finns typ liknande velourbyxor på lindex och hm för ca 69kr. Liiiite skillnad i pris!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!