Rabattkodstråden - del 2!
Hahaha jag misstänkte det.
När jag var där så jämförde jag lite med t.ex Rusta, och det skiljer inte mkt, om något alls, i pris. Men det blir väl att folk handlar sådant då de ändå är där och handlar en massa annat.
Hahaha jag misstänkte det.
När jag var där så jämförde jag lite med t.ex Rusta, och det skiljer inte mkt, om något alls, i pris. Men det blir väl att folk handlar sådant då de ändå är där och handlar en massa annat.
Står detta under den feta texten hos er också på babyroom?
"Annullerad order - Din order saknar en eller flera varor och ordervärdet överstiger inte värdet för frakt.
Vill du ändå ha din order skickad så skicka ett mail till info@babyroom.se med ditt ordernummer."
Det står även om jag inte är inloggad så det borde inte gälla mig, antar jag? De måste ha fått spel. :>
Ok då var det inte till mig.
Ja, så har jag med.
Det var 50% på rubbet.
Jag har också mailat och frågat om jag fick lägga till en body i beställningen, men jag har inte fått svar. :>
Så snygga kläder det finns på Fresh milk, men tusan heller att jag skulle betala 269:- för ett par velourbyxor. Synd att de är så dyra.
Ja precis.
Oh! På måndag skickar de mina grejer från babyroom. Men byggklossarna var slut :(