Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Ja precis. Det var värst vad de var kvicka att ta bort den från webshopen då.

jeea skrev 2008-10-28 18:41:15 följande:
    Nej, idag....Om det är Lindex 30 % på en vara, 10 % på resten du menar. 
  • Hallontårta

Jo minst! ;>

jeea skrev 2008-10-28 18:43:39 följande:
    Ja,  ska den inte gälla hela dagen idag, fram till midnatt? 
  • Hallontårta

Lindex har ingen bra kundtjänst och de kan aldrig göra något om det är något som går fel (t.ex. lägga in så man kan anv. kod igen om beställningen gått fel eller ändra stl på ett plagg) Websidan krånglar ofta och den kan inte hantera rabattkoder för t.ex t3b2. Lite synd, för jag älskar deras kläder!

• Hallontårta

Om inte koderna till Halén fungerar så uppdatera gärna listan så den blir aktuell! Likaså om ni har nya koder lägg gärna till dem då.

• Hallontårta

Länkarna som är långa kan man ju skriva in i Anteckningar och spara, då är det bara att kopiera från den.
    Jag håller med dig om att listan är för lång, den rensas ju inte! Sedan har det tillkommit en del länkar som kanske är lite onödiga att ha med..

Fru Indosaurie skrev 2008-11-01 14:10:07 följande:

jag tycker att listan är fööör lång och länkarna som måste klickas upp igen är dryga att hålla reda på i den röran så jag skriver aldrig in rabattkoder
  • Hallontårta

Missade ditt svar igår! Hur menar du med att kopiera länken själv? Det dumma är ju att FL klipper länken, det är ju därför man måste uppdatera även dessa för att de ska fungera. Så kopierar jag länken som är i rabattlistan så får jag inte med mig hela. Är det så du menar eller finns det något annat sätt??

Moonis skrev 2008-11-01 14:05:26 följande:
    Frågan är om inte många tycker det är för mycket jobb att hålla på klistra in länkarna igen. Är det inte bättre att skippa det så får man kopiera länken själv o klistra in i adressfältet?
  • Hallontårta

Ett tips som gavs förra gången då detta var uppe till diskussion var att man kan kopiera listan i word och sedan använda den att uppdatera listan med. Då tar man bort eller lägger till, i sin egen lista innan man lägger ut den här. Så gjorde jag ett tag men sedan sket jag i det då folk inte gjorde som man skulle ändå. Den mesta tiden går faktiskt till att rätta till sådant som folk gör fel. Annars tar det inte lång tid att uppdatera listan.

Moonis skrev 2008-11-02 11:21:28 följande:
    Märkte att det inte gick med dom längre länkarna. Får se om man kan lösa det på något sätt så fler lägger in koder.
  • Hallontårta

Okej jag vill egentligen inte gnälla...det är jättebra att ni uppdaterar listan! Men innan ni gör det så kan ni väl kika igenom den och ta bort de rabatter som gått ut i datum?? :>

• Hallontårta

Såg att det har börjat diskuteras i list-tråden, så jag skriver samma inlägg här som jag skrev där:

Skulle alla möjliga rabatter eller erbjudanden vara med skulle listan bli lång och ohanterbar. Det finns ju de som inte vill uppdatera listan redan nu för att de tycker att den är för lång. Jag tog bort Lovefilm t.ex. Tycker inte riktigt att det hör hemma där. Vill man ha rabatt på något annat står länken till rabattkod.se längst ner, där har de fler rabatter. Fast det kanske bara är jag som tycker så?

• Hallontårta

Kommer sådana på mailen eller hem?

Rmamma skrev 2008-11-03 15:40:53 följande:
    Ville bara tipsa er som har fått hem rabattkod på cd-on för ett tag sedan. Passa på att köp barnböcker eller liknande - kanske till julklapp! Själv ska jag nog köpa några till halvan-böcker till sonen för 49:-/st!Rabatten är nog prsonlig för medlemmar och gäller till sista november. Kanske funkar det också att bli ny medlkem och få rabatt?
  • Hallontårta

Okej. Böcker är alltid bra presenter/julklappar!

Rmamma skrev 2008-11-05 19:12:41 följande:
    Vi fick hem ett vykort. Sedan hade de erbjudande på vissa barnböcker som tex Halvan, som sonen älskar! 2 för 79:- Helt ok pris, så det blev julklapp!
  • Hallontårta

Man kan inte ha för många böcker!

maggan75 skrev 2008-11-05 19:52:27 följande:
    Jätte bra presenter och julklappar... förutom att min man tycker att barnen har för mycket böcker då jag gillar att köpa det
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!