• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Hallontårta

Det har jag inte tänkt på tidigare.

lyckligmamma skrev 2008-08-08 08:35:40 följande:
    hehe så brukar jag göra
    Ellie
  • Blindness

Jag har aldrig behövt radera ett sms? begär dom det i butiken då eller?

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • iAnnaMaria

Använde min kappahl sms rabatt igår och då bad hon mig radera det. men dom kjan ju aldrig kolla om man gör det :P

• Rmamma

Är det någon som vet när H&M börjar med 10% på ord pris på barnkläder ur höst/vinter katalogen. För det brukar väl komma några veckor eller någon månad efter att katalogen har kommit?

• annaknin

Är det någon som har någon rabattkod/kupong på barnskor någonstans?

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • iAnnaMaria
    Svar på #27
    Hallontårta skrev 2008-08-08 13:40:43 följande:
    Här ber de att man ska radera sms:et.
    Men dom märker ju inte om man inte raderar det. ;)
  • Hallontårta

Jo de tittar.

iAnnaMaria skrev 2008-08-08 13:59:37 följande:
    Svar på #27Men dom märker ju inte om man inte raderar det. ;)
  • Snorky

Här finns det 3 kappahl-butiker. I den ena ber de alltid en att man ska radera sms:et och när min sambo skulle handla på det en gång så fick han radera det medans hon tittade på!!!! Annars brukar jag bara låtsas radera det.  Jag tycker det är väldigt oförskämt att hålla på så! För det står ju INGENSTANS att det enbart gäller EN gång! Idag var jag och handlade med sms:et i två av butikerna och ingen bad mig radera det. Däremot var jag inte i affären med sur-personalen!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!