• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Violfudge

Det är aldrig någon som bett mig radera sms...

• Mamma och Mor

Idag när jag nyttjade rabatten på Kappahl så bad expediten mig radera mitt sms, men inte kontrollerade hon om jag gjort det.

~Vår fina tjej - Miriam 061213~
  • Hallontårta

Nej, 25% kommer ju hela tiden. Men denna gång var det 50:- på en barnbyxa också (stod ingen stl). För mig som köpter stl 80 var det intressant eftersom det på skyltarna i butiken står från stl 86.

ThereseK skrev 2008-08-09 10:48:09 följande:
    Ang. kappahl-sms.. På ett ställe fick jag radera sms.et men hon kikde inte omjag gjorde det utan sa bara till mig, påen annan butik sa inte ens han i kassan nåt..Konstigt..Men så mycket 25% rabatt som de alltid har så spelar d väl ingen roll heller..e jua lltid nåt sms eller kupong tycker jag..
  • PetraD

smart!!
    så det syns ingen skillnad på de då??

Hallontårta skrev 2008-08-08 07:59:37 följande:
    Fick ett sms från KappAhl som ger 25% på valfri vara och 50:- rabatt på en barnbyxa (stod ingen stl). Man måste ju ta bort sms:et efter att man använt det. Så kom jag på att man faktiskt kan vidarebefodra sms:et till sig själv, döpa sitt nummer till KappAhl och vips har man ett nytt sms från KappAhl. (Om man nu vill göra så)
  • PetraD

men man kan väl vidarebefordra det innan man visar upp det i kassan, ifall de vill se att man raderar det

ThereseK skrev 2008-08-09 10:48:09 följande:
    Ang. kappahl-sms.. På ett ställe fick jag radera sms.et men hon kikde inte omjag gjorde det utan sa bara till mig, påen annan butik sa inte ens han i kassan nåt..Konstigt..Men så mycket 25% rabatt som de alltid har så spelar d väl ingen roll heller..e jua lltid nåt sms eller kupong tycker jag..
  • ulligulli

Är det någon som har en rabattkod som funkar på Lindex online?

Tack på förhand!

• Pirum

30% rabatt på ett valfritt babyplagg från Lindex Internetkod C08006 Gäller t.om 31/10 på ord. pris

• ulligulli
    Pirum skrev 2008-08-09 22:48:26 följande:
    30% rabatt på ett valfritt babyplagg från Lindex Internetkod C08006 Gäller t.om 31/10 på ord. pris
    Åh, glömde skriva att jag ska köpa till större barn...
    Någon som har någon annan kod?!
  • Gustafsmamma2005

Sparar denna tråd

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!