Inlägg från: CharmingGirl |Visa alla inlägg
  • CharmingGirl

Rabattkodstråden - del 2!

Jenna82 skrev 2008-09-26 08:05:35 följande:
    Jag tror att det bara är kreditkortet man kan ansöka om på nätet, vill man bara ha ett vanligt kort får man ansöka om det i butik.
    Om det inte ändrats nyligen?
  • CharmingGirl
    Wailea skrev 2008-09-27 00:20:21 följande:
    Fungerar inte 25% rabatten med ta 3 bet för 2 i webshopen? Det gör den ju i butik...
    Det funkade inte i butik igår när jag använde den iaf... Fick välja antingen 25% eller t3b2. Tjänade 6 kr på 25% - wiiho, jag är rik!
  • CharmingGirl
    Hallontårta skrev 2008-09-27 09:41:15 följande:
    I butik har det alltid fungerat förut. Har de ändrat nudå??Det som sades förut var att deras webshopsystem inte klarade av rabatt + detta men att det går att kombinera i butik.
    Jag trodde ju jag fick 25% på t3b2 men inte enligt kvittot. Jag tog det som en sjävklarhet, så jag tittade inte ens förrän jag kom hem...
  • CharmingGirl
    Hallontårta skrev 2008-09-27 09:59:43 följande:
    Lämnade du in kupongen, hon kanske glömde registrera den? Jag hade gått tillbaka i så fall.
    Ja jag lämnade in kupongen!
    Jag fick ju 25% rabatt, men inte t3b2. Så registrerat den gjorde hon allt...
  • CharmingGirl
    Hallontårta skrev 2008-09-27 10:05:32 följande:
    Konstigt! Fråga nästa gång du är där, det ska ju vara lika överallt.
    Men nu kanske jag hittat 'felet'... Så dum jag är! Man kan givetvis inte kombinera t3b2 baby och pojk/flick?? Tog ju två från baby och ett par från flick. Suck! Så fick väl förmodligen betala för alla tre då. Synd, hade ju kunnat ta ngt till på baby då 'gratis'...
  • CharmingGirl
    ÖNadja skrev 2008-09-27 10:54:08 följande:
    När jag handlade på Kappahl t3b2 så tog jag två från baby och 1 plagg från barn och det gick jätte bra, borde ju va samma på lindex, det är ju ändå samma "kampanj" så man borde ju få blanda fritt. kolla upp de där.. =)
    Ja, tycker jag nästan också! Ska till Lindex imorn så ska höra med dom.
  • CharmingGirl
    Smultronhjärta skrev 2008-09-27 11:56:31 följande:
    Kundtjänst säger att man SKA få kombinera baby och barn var svaret jag fick när jag mailade dem för att höra hur det egentligen är. Sen när jag sa det i kassan så var det inte några problem
    Hm, kanske ska ta med mig kvittot imorn och upplysa dom om det... Tror ni man måste ta med sig alla byxor också? Har tagit bort lapparna på ett par. Men å andra sidan så är det ju varken ngt byte eller reklamation, så kvittot borde väl räcka..?
  • CharmingGirl
    Snorky skrev 2008-09-27 13:46:15 följande:
    det kan man visst, men man måste informera kassörskan om det... för det går inte in automatiskt. Så det beror på hur uppmärksamma de är.
    Ska nog informera dom om det imorn då, och se om jag får lite rabatt. Egentligen är det ju inga större summor, men ändå retfullt! Och eftersom jag ändå ska till Lindex imorn igen så kan jag ju nämna det iaf.
    Men till nästa gång vet jag att jag ska vara uppmärksam och man får kombinera sådär.
  • CharmingGirl
    Hallontårta skrev 2008-09-28 15:41:27 följande:
    Lite drygt med två trådar att hålla reda på, synd att alla inte kan hålla listan uppdaterad och framme. Bara det inte blir så att folk lägger in ett rabattips här och sedan inte orkar uppdatera listan i andra tråden, risken är nog stor att det blir så. Så blir det ju här med ibland..
    Jo det kan ju lätt bli så, men då får man väl i första hand lägga till den i listan och sen meddela här att man uppdaterat listan med den rabatten man nu uppdaterat med.
  • CharmingGirl

Hoppetossan 79 skrev 2008-09-29 14:45:52 följande:

Gäller inte 25 % på ett helt köp längre på lindex? hade en sån kod men den går inte att registrera. nåson som har någon annan (damkläder)
    Om det är den kupongen som vi använt i flera veckor (känns det som ) så gick den ut igår...
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!