Inlägg från: CharmingGirl |Visa alla inlägg
  • CharmingGirl

Rabattkodstråden - del 2!

Med vilken ny rabatt är listan uppdaterad med nu då??

Är ju bra om man skriver här också, så man vet och slipper jämföra med listan över då den är rätt lång...

• CharmingGirl
    lugnåsbo skrev 2008-09-30 10:07:05 följande:
    tror nog bara att dom som gått ut är borttagna..(psssst... långa kappahllänken funkar inte..)
    Aha!
  • CharmingGirl
    lugnåsbo skrev 2008-09-30 10:07:05 följande:
    tror nog bara att dom som gått ut är borttagna..(psssst... långa kappahllänken funkar inte..)
    Aha!
  • CharmingGirl
    Mandarin skrev 2008-09-30 15:24:05 följande:
    Jag la in en ny rabatt den hamnade dock lite fel. Sorry
    Nu vill inte jag verka dum eller jobbig eller så, men vilken rabatt la du in?
  • CharmingGirl
    Moonis skrev 2008-10-01 13:44:11 följande:
    Kanske bara är jag som inte vet, men var är det lagerrensning?
    Låter intressant!
  • CharmingGirl
    solstrålen80 skrev 2008-10-01 14:26:01 följande:
    att dom säljer ut de dom har på lager...sak få in nytt...säljer ut gammla sakerna för att få plats me nyheterna
    Hihi, menade mer VAR lagerrensningen höll hus ngnstans. Var no lite otydlig!
  • CharmingGirl
    Moonis skrev 2008-10-01 19:26:21 följande:
    Oj, förlåt, skulle kanske skriva att det är Mammarazzi
    Oh, då ska där kollas!! Danke!
  • CharmingGirl

Hm, vet inte riktigt var jag ska slänga in min fråga. Men har för mig jag läst ngt liknande i tråden förrut.

Om man betsäller från H&M och det mesta finns i lager nu, förutom två plagg där det ena beräknas komma v 42, och det andra v 44. Kommer allt i samma paket? Eller tre olika? Och måste jag isf betala mer än en fraktsumma?
    Kan man kryssa i att det ska delas upp eller allt i samma? Eller hur gör man liksom för att bara behöva betala en frakt? Måste jag kanske vänta då tills v 44?

Många frågor här ja...

• CharmingGirl
    Blindness skrev 2008-10-05 20:21:06 följande:
    Nån som fattar varför 25% på hela köpet trillar bort när jag knappar in på Lindex? handlat för 605 kr men får ändå inte in alla koder som finns i rabattlistan
    Precis så blev det för mig förra veckan också! Kunde bara inte få med fler än max två...
  • CharmingGirl
    Koocachoo skrev 2008-10-05 22:01:20 följande:
    Det finns ett alternativ att välja om man vill ha paketet uppdelat eller få alltihopa på en gång.
    Men om man väljer uppdelat, får man betala två rabatter då?
  • CharmingGirl

När jag ändå är i farten med frågor... Vad är minsta ordervärdet på H&M för att 10% ska gälla? Om ngn vet...

• CharmingGirl
    Pappatilltwins skrev 2008-10-05 22:32:44 följande:
    190kr efter rabatterna när jag skulle beställaFast jag använde 20% rabatten.8184
    Tack!
    Vet du ngt om man får betala fler frakter om man väljer att varorna ska levereras i olika paket?
    Sitter precis och tänkte beställa nu, måste bara välja allt i samma paket eller olika, så svar snarast önskas!
  • CharmingGirl

apelsinens mamma skrev 2008-10-05 22:49:58 följande:

Tror det bara är en frakt. har för mig det var så när jag delade upp min för massa år sen i alla fall.Du kan ju testa och avbryta om det blir flera.
    Ja, det är sant.
  • CharmingGirl

Tack för era svar!

Jag klickade i att jag ville ha uppdelat, och det dök inte upp ngt om fler frakter så jag körde på det!

• CharmingGirl
    ash skrev 2008-10-15 10:43:02 följande:
    hej hur funkar det där med koder egentligen?? Säger man koden i kassan eller...är det bara om man handlar online?
    Det funkar bara online, inte i butik. (Om man inte har kupong då förstås! )
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!