Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Rabattkodstråden - del 2!

Geshia skrev 2008-09-18 17:26:19 följande:
    har lindex nån ny kod? eller vilken är den senaste?
    den som står i listan.
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Fru Indosaurie
    TereseA skrev 2008-09-26 23:28:11 följande:
    varför handlar ni inte på adlibris..är j uGratis frakt..och de har nästan allt och dem är dessutom nog billigare än de andra..
    mina böcker blev 30kr i snitt med frakt, det är ändå rätt billigt. jämförde självklart med adlibris innan
  • Fru Indosaurie
    Anglia skrev 2008-09-27 12:07:43 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-27 00:23:30 följande:Bokus har åxo gratis frakt om man kan vänta två dagar extra på leveransen..A
    fast där kostar böckerna 58 kr/st och det är 20 kr dyrare/st än vad jag gav nu.
    Men jag kommer inte att handla mer ifrån den butiken, frakten var som ett stort skämt. Nästan alla andra har ju gratis eller 19 kr och sen kommer dom med 96
  • Fru Indosaurie
    Leeluu skrev 2008-09-27 22:52:44 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-27 12:10:52 följande:Alltså det är ingen butik där jag handlar för jämnan heller, det var bara Stina Wirsen-böckerna jag ville åt men det trodde jag alla fattade. :D Att man inte ska shoppas oreade grejer där alltså.Annars så är jag Bokusbruttan nummer 1.Anglia: Du får handla var du vill. Jag tyckte det var värt 30:- per bok istället för 58:-, trots gratis frakt. :)
    jag handlar på adlibris Cool men nu måste jag få upp nya hyllor så att böckerna får plats först Cool och jag vill köpa en ny bokhylla. faen. impulsköp är bra va?
  • Fru Indosaurie
    lugnåsbo skrev 2008-09-28 21:07:01 följande:
    verkar som om 25% inte funkar längre var det ju nån som skrev.
    den funkar för mig
  • Fru Indosaurie
    Eagle skrev 2008-09-28 23:00:39 följande:
    Jag undrar hur det bruna överkastet man får med på Ellos är?Jag vet att den frågan är ställd tidigare men hittar inte inlägget...Tack på förhand!
    inte så tjockt, inte så stort, alldeles för litet för våran 180-säng. drar åt sig damm och hår något så fruktansvärt.
    annars är det fint!
  • Fru Indosaurie
    Eagle skrev 2008-09-28 23:02:51 följande:
    Tack, det låter ju inget vidare precis om man har 3 katter och 1 hund,ha,ha...
    haha nää! vi har en katt och jag kan lova dig att det räckte.. men det kanske går att lösa om man tvättar med nåt speciellt. jag testade men håren försvann inte ens i maskinen
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!