Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Rabattkodstråden - del 2!

CasaMia skrev 2008-10-01 15:33:43 följande:
    Ska man lägga det i listan med koden jag fick, eller kanske här? Äh, jag lägger in den här så nån annan får bestämma:Lovefilm.Obegränsat med valfria hyrfilmer under 1 månad helt kostnadsfritt.www.lovefilm.sepresentkortskod VIF810(Viktor-Ivar-Fredrik-åtta-ett-noll)Erbjudandet måste påbörjas senast 14 november 2008Om man sen vill fortsätta mer än en månad kostar det 199:-/mån om man inte säger till att man bara vill ha provmånaden gratis.
    jag kommer bara till 4 filmer gratis Fundersam
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Fru Indosaurie
    Moonis skrev 2008-10-01 19:26:21 följande:
    Oj, förlåt, skulle kanske skriva att det är Mammarazzi
    åh. jag blev sugen på en åkpåse, bland annat..
  • Fru Indosaurie

vem var det som hade h&ms överdragsbyxor?
    jag skulle vilja ha ett beninnermått på dom.. tror att min tjej har korta ben.

frågar i lindextråden också för jag kommer inte ihåg vart jag blev tipsad Cool

• Fru Indosaurie

fick panik när jag hittade bruna velour i min dotters strl (tror jag? ) och slängde iväg en beställning. Lyckades med lite lagom rabatt Passar inte byxorna, vilket dom kanske inte gör kom jag på nu.. så får jag väl byta i butik när det kommer in ett lager. Det tjänade jag ju iaf på eftersom att jag fick 25% nu
    30% på valfritt babyplagg -14,85 kr Tag 3 betala 2 -99,00 kr 2-pack babysockar på köpet -35,00 kr 25% på ett helt köp -97,79 kr

• Fru Indosaurie
    Fru Indosaurie skrev 2008-10-02 19:09:41 följande:
    fick panik när jag hittade bruna velour i min dotters strl (tror jag? ) och slängde iväg en beställning. Lyckades med lite lagom rabatt Passar inte byxorna, vilket dom kanske inte gör kom jag på nu.. så får jag väl byta i butik när det kommer in ett lager. Det tjänade jag ju iaf på eftersom att jag fick 25% nu 30% på valfritt babyplagg -14,85 kr Tag 3 betala 2 -99,00 kr 2-pack babysockar på köpet -35,00 kr 25% på ett helt köp -97,79 kr
    äh värdelöst det där blev.

30% på valfritt babyplagg -14,85 kr
    Tag 3 betala 2 -99,00 kr
    2-pack babysockar på köpet -35,00 kr
    25% på ett helt köp -97,79 kr
  • Fru Indosaurie
    Inexsana skrev 2008-10-02 12:44:54 följande:
    Jag kan tipsa om att hm.com har en liten bugg i sitt system.Jag beställde för några månader sen, och fick delad leverans, så nästan leverans var fraktfri. Det var alltså inte jag som valt att göra så utan hm som delade leveransen åt mig. sen var jag och handlade lite till innan nästa leverans gick iväg, och det fortsatte vara fraktfritt, så nu har jag handlat fraktfritt i flera månader, så länge den fraktfria leveransen ligger kvar. Även fast de varor som låg på ursprungsordern är skickade sen länge sen, så länge jag lägger till varor då ligger kvar en order som inte är skickad så är det frakfritt.
    men hur är det annars?
    om något är restat betalar man då flera exp. avg?
  • Fru Indosaurie
    Lejån skrev 2008-10-02 20:59:52 följande:
    Vad tog du för strl? Åh jag blir nästan lite lockad att slänga iväg en beställning bara för att få rabatt! *haha*
    92 Fundersam det som fanns. brun, orange och lila.
    dom är 2 cm kortare i benen än me&i i 86/92 så hon KANSKE kan ha dom ett tag..
    beställde även överdragsbyxor från h&m..
  • Fru Indosaurie
    Lejån skrev 2008-10-02 21:05:51 följande:
    Du kan ju alltid byta i butik om de inte passar. De brukar ju ha velourisar gömda på lagret har jag upptäckt! *grr*
    tack för tipset! ska kolla direkt när jag hämtar Cool
  • Fru Indosaurie
    Lejån skrev 2008-10-02 21:20:44 följande:
    jaha, så blev jag ju "tvungen" att beställa lite... *haha* jag är hopplös!
    hittade du nåt som inte var slut? bra gjort
  • Fru Indosaurie
    ma ma skrev 2008-10-02 22:39:08 följande:
    kan någon sammanfatta alla lindex-koder ni pratar om (30%, 25% och babysockor)? sista kodlistan verkar finnas flera sidor tillbaka...idag har jag fåt från hm:20% rabatt på hela sortimentet. Ange rabattnummer 8184 när du beställer, men tänk på att erbjudandet bara gäller t.o.m. 13/10 2008. Går ej att kombinera med andra rabatterbjudanden.såg att någon tipsade om 10%, men inte det här...
    här har du listan:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!