-
finns det ingen bild på ellos hemsida där man kan få se det..? vet du eller någon va överkastet heter?obelix skrev 2008-09-01 14:06:15 följande:Jenna82: överkastet är väldigt likt ett som finns på hemtex. mörkbrunt med "sydda rutor" vet inte vad det heter, men det är sytt så sömmarna bildar ett rutmönster. helt ok ser det ut på bilden, men sen vet man ju inte hur det är i verkligheten
kanske man kan söka o få fram det.
-
hur menar du då?lillamye skrev 2008-09-01 15:30:59 följande:nån som har koll på ellos? -
Orsakskoderna I påsen.daphniamagna skrev 2008-09-04 22:27:57 följande:Okej, vad bra :)Ska man klistra på BÅDA returlapparna på påsen då? Eller ska den med orsakskoderna vara i påsen med kläderna?Liten M skrev 2008-09-04 22:24:02 följande:
-
När jag beställde en jacka för ca två veckor sen så tog jag den där 25% rabatten + 50kr komp. rabatten o det funkade fin-fint!!Magda78 skrev 2008-09-08 23:29:04 följande:Kompensationsrabatt: när man fått någon fel vara i leveransen, inte fått ngn vara trots att man beställt etc. Helt enkelt när ngt strulat och sedan har man blivit kompenserad för detta... HM brukar då skicka med en kompensationsrabatt senare, typ med fakturan eller så.Ang de andra rabatterna; går de kanske inte att kombinera... men det tycker jag ju att de borde göra
Hehe.
-
Kunde du tnyttja två 50% rabatter + komp.rabatten på en o samma beställning??Pinkie skrev 2008-09-10 12:09:22 följande:Wohooo!! Nu har jag utnyttjat både min egen och syrrans 50% + kompensationsrabatten på H&M online så jag fick overall till sonen för 239 kr och täckbyxor till dottern för 139 kr!! -
Pinkie skrev 2008-09-10 13:31:37 följande:Nää, en från mig och en från syrran!Jo men det läste jag..
Men du beställde alltså först en vara med 50% i ditt namn och sedan gjorde du en ny beställning och då i din systers namn med 50% igen alltså?
-
Mandarin skrev 2008-09-10 17:32:44 följande:Ja, så kan du göra eller på din killes namn,kompis som är vill osv.Jo men så brulkar jag göra!
Men då får man ändå den där jäkla exp.avgift o frakt vid varje beställning om man nu inte tar det på faktura vill säga.
Tycker det e ynd att man inte kan göra sådär som på lindex, vore ju huuuur bra som helst.

-
Daniels brud skrev 2008-09-10 18:08:12 följande:Du menar att man beställer via nätet men hämtar i butiken? Då slipper man frakten...eller hur menade du?Nej inte det, utan det e synd att man inte kan lägga in typ hur många rabatter på en o samma beställning på HM som på lindex...hade ju vart kalas det..

-
Hehe jag smet in direkyt när du skrivit om den! har ju massa fint o behövligt där. ;)
undrar om nån rabattkod funkar på de även fast det e rea på de kläderna...ska nog testa.
-
Ingen som kanske har nån rabattkod hos trycksakstorget.se?