Inlägg från: Jenna82 |Visa alla inlägg
  • Jenna82

Rabattkodstråden - del 2!

Jag har inge club kort på lindex...är det sånt me kredit på? för kredit vill jag INTE ha där, då äre kört!

(¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • Jenna82
    Hallontårta skrev 2008-09-26 08:03:57 följande:
    Det finns utan kredit också.
    Har ju blivit medlem därinne på hemsidan, men ej fått någe kort..ska man få det??
    (¯`°?.¸ ♥ Liam 030603 ♥ Nova 041021 ♥ Leia 080602 ♥ ¸.?°´¯)
  • Jenna82
    Sweetie82 skrev 2008-10-01 12:19:01 följande:
    Vi tog det erbjudandet och det kom inga extra kostnader. Helt problemfritt, så testa Men kom ihåg att säga upp det i god tid om ni inte vill fortsätta sen när ni utnyttjat erbjudandet!
    Får man med nån slags kartong man kan lägga filmen i som man bara postar tillbaka sen...o lägger man det på vanliga lådan?? Hoppas du förstår va jag menar...haha.
  • Jenna82

www.4mom.se

Få 10% rabatt på hela ditt köp!
    Handla för 500:- eller mer på hemsidan, så får du 10% rabatt på HELA din order, oavsett tidigare pris. Rabatten dras automatiskt av i kassan när du loggat in/registrerat dig. Gäller tom 6/10 -08.

Fick detta i min mail, så om någon kan lägga in den i rabattlistan vorer det snllt.

• Jenna82

En fraktkostand blir det bara! E ju deras "fel" att inte det som finns fins på lager då man beställer.
    Har grejer jag väntar på därifrån och några som jag fått redan..o jag har bara betalat en frakt.

• Jenna82

För mig så märks inte hm avgiften av...har detta år t.ex handlat för 7000kr!! Så jag får bara en massa såna där bonuscheckar på 50 och 100kr..men de e ju personliga o fins ingen kod på de. Annars hade det ju vart perfekt o lagt upp här.

• Jenna82

vad är koden till 30% på valfri vara och 10% på resten? Ingen som skrivit in den i andra tråden ju.. =(

• Jenna82

Jag fick alla koderna (skippade dock den med 50kr) att fungera förut då jag skulle beställa, MEN sen då jag skulle bekräfta köpet så hade de tatt bort 30% på valfri vara + 10% på resten koden! Hur kommer det sig?? Såååå irriterande! Grrr.

• Jenna82

när jag skriver in koden på babyboom så funkar den inte...(?)
    va inte koden babyboom??

• Jenna82
    babyblue68 skrev 2008-10-21 23:17:09 följande:
    behöver hjälp!Sitter på lindex hemsida och ska beställa kläder.  Tar de kläder jag vill ha och använder rabatt-koderna flitigt. Jag får fram summan. Trycker på fortsätt och då måste jag knappa in mitt användarnamn osv. då jag sen loggas in då ändras summan till högre och utav 6 rabatter (tag 3 betala för 2 inräknad) så finns där bara 2 rabatter kvar. Nån som har råkat ut för detta? är det så att det inte ska vara möjligt att använda sig utav i stort sett alla rabatter på en och samma gång?
    Så blev det för mig också, såååå irriterande!
  • Jenna82
    sarismaris skrev 2008-10-22 10:34:43 följande:
    Men har du provat att logga in INNAN du skriver i rabatterna då? Om det nu kan göra nån skillnad...
    Jag testade det, men det blev likadant. =(
  • Jenna82

Jag skulle nog ha tatt 98..lite för stort gör ju inget + att då kan hon ju ha det ett tag.
    Bara o vika upp längst ner ju och på ärmarna om det skulle vara supersort.
    Men gå in i nån affär o testa ett set i strlk 98 så får du ett litet hum iaf.

• Jenna82
    Hallontårta skrev 2008-10-25 08:12:44 följande:
    Så snygga kläder det finns på Fresh milk, men tusan heller att jag skulle betala 269:- för ett par velourbyxor. Synd att de är så dyra.
    Håller med...känns rätt onödigt, när det finns typ liknande velourbyxor på lindex och hm för ca 69kr. Liiiite skillnad i pris!
  • Jenna82

för mig funkade den koden inte heller o då testade jag att göra en beställning för nån vecka sen, så irriterande ju!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!