Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

Rabattkodstråden - del 2!

jag tog bort den där hm-koden också som nån sa inte funkade längre...

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    TRUEHannapanna skrev 2008-08-22 15:09:20 följande:
    Är det nån här som andvänt 100 gratisbilder från FUJI och vart nöjd med resultatet?
    vi har inga problem utan får jättefina bilder som vi är jättenöjda med. Vi har framkallat massor med omgångar. Vi skickar in bilderna i hög upplösning och fotar med digital systemkamera (canon eos 40D) om det nu har betydelse...
  • Snorky
    MarrebarreW skrev 2008-08-22 23:09:29 följande:
    Kan man använda koderna även i butik eller är det bara online?
    i butik måste du ha kupong med dig...
  • Snorky
    Buff och Plopp skrev 2008-08-23 12:02:22 följande:
    ag skrev ut två stycken när jag fick den på mailen och har använt båda två Men vid två olika tillfällen.Förresten igår när jag skulle använda den där kappahl kupongen 25% är det väl, då står kassörskan länge och väl och läser och kollar...och frågar när jag fick den!!! jag harklade lite och mumlade nått om att jag fått den när jag registerade mig, hmmm har de slutat med det erbjudandet eller? Nån mer som råkat ut för det? Jag fick i alla fall rabatten
    nä, det går väl fortfarande. Kolla på hemsidan om det funkar... jag kollade för nån vecka sen. Jag använde nämligen också den för ett tag sen och så blev jag lite osäker på om jag skulle våga eftersom jag inte visste om det gick att registrera sig fortfarande så jag körde med "det står här att den gäller i 14 dagar, men jag kommer inte ihåg när jag fick den, den kanske har gått ut?" Då sa kassörskan vänligt "ja, vi får se... systemet kanske säger ifrån om den är för gammal", men det gick bra och jag fick rabatt!
  • Snorky
    Mimmi69 skrev 2008-08-24 22:24:17 följande:
    Har precis blivit Limdex-medlem och undrar om rabattkupongerna är erbjudande som kommit på mail. Undrar utfall att de frågar på affären när jag ska använda dem.
    ja, de kommer på mailen och de kommer nog inte fråga i butik bara du har kortet med dig.
  • Snorky
    Mimmi69 skrev 2008-08-24 22:46:58 följande:
    Hur snart kommer en sådan rabatt. Har inte hunnit få mitt kort än. Skulle ta ca två veckor, så det kommer kanske till veckan.
    det kommer kuponger varje månad runt den 15:e. Oftast i brevlådan, men några får på mail och då brukar vi länka den här i tråden så kan alla använda den!
  • Snorky
    skytten06 skrev 2008-08-24 22:43:01 följande:
    Finns det någon rabatt på kappahl eller h&m nu? Ska åka till de affärerna imorgon och handla.
    kappahl har du i rabattlistan några sidor bak... du får kika tillbaka... hm´s gick väl ut idag? men då behövde man kupong.
  • Snorky
    skytten06 skrev 2008-08-24 23:39:20 följande:
    Tack så mycket! Har suttit och skrivit ut lite kuponger nu, och skrivit upp koder.Koderna som tex 10% på allt på hm kan man bara ge i affären eller funkar det bara via webshop?
    koder = webshop
    kuponger = butik
  • Snorky
    skytten06 skrev 2008-08-25 21:43:41 följande:
    Jag skulle använda en av de där lindex kupongerna idag (20% på valfritt barnplagg) men fick inte göra det för att jag köpte ett plagg på rea. Får man verkligen inte använda den då? Blev lite ställd i affären när hon sa att de inte funkar.
    det står ju faktiskt på kupongen att det inte gäller på andra erbjudanden och rea är ett erbjudande.
  • Snorky
    Daniels brud skrev 2008-08-29 23:02:43 följande:
    Hur var det nu...kan man beställa via Lindex hemsida, ang koden och få 30% rabatt men hämta ut varorna i butik??Om det går är det ju knasigt, då lönar det sig handla på nätet och inte i butiken...
    ja, precis... det går bra att göra så. Varför är det konstigt?? Jag tycker inte alls det är konstigt. Får ju rabattkuponger hem i brevlådan eller på mailen som man kan använda i butik och på de står koden för att kunna användas i webshoppen.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!