Inlägg från: Snorky |Visa alla inlägg
  • Snorky

Rabattkodstråden - del 2!

puh fantast skrev 2008-09-26 22:15:22 följande:
    Man får köpa hur många byxor man vill och får 100:- rabatt på alla man köper. Plus att man får 25% på hela köpet om man har en så´n kupong kvar. Så passa på att åka och shoppa byxor imorgon innan 25& kupongen går ut
    det gjorde jag idag! Snorbilligt ju! Funderar på en tur till imorgon... hihi
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    ÖNadja skrev 2008-09-26 22:49:59 följande:
    Åhlens bokrea har startat.nån som vet om det brukar finnas böcker där för dom minsta, ca 1 år..?
    ja, det fanns lite grann... jag var där idag... shoppade dock för lite större barn. Jag använde 20% rabattkortet man fick hem i brevlådan när man gick med i barnklubben... så jag fick även 20% på reapriset! Shoppade lite barnkläder också.
  • Snorky
    Wailea skrev 2008-09-27 00:07:30 följande:
    Vad då, kan man använda 100kr byxrabatten i kombination med 25%? Tycker alltid det brukar vara så annars att man inte får kombinera...Men 100kr rabatten är bara med SMS i butiken va? Fungerar väl inte i webshopen?
    det satt skyltar i hela butiken här så jag behövde inte visa nåt sms. Borde väl funka i webshoppen också, antar jag??
  • Snorky
    CharmingGirl skrev 2008-09-27 10:08:00 följande:
    Men nu kanske jag hittat 'felet'... Så dum jag är! Man kan givetvis inte kombinera t3b2 baby och pojk/flick?? Tog ju två från baby och ett par från flick. Suck! Så fick väl förmodligen betala för alla tre då. Synd, hade ju kunnat ta ngt till på baby då 'gratis'...
    det kan man visst, men man måste informera kassörskan om det... för det går inte in automatiskt. Så det beror på hur uppmärksamma de är.
  • Snorky

Jag har varit o shoppat på Lindex idag igen! Köpte ett par svarta jeans åt mig för 75:-! Lagom pris! HAHA! 199:-, 100:- rabatt och sen 25% kupongen. Sen blev det 3 bodies från t3b2 också med 25%-rabatt... de nya är ju såååå fina! Ska tvinga på lillkillen de, får se hur det går Vi använder ju inte bodies mer
    Sen böt jag en tröja åt mig som jag köpte igår. Då såg hon ju att jag använt 25% kupong igår också, men då sa jag att den ena har jag fått på posten och den andra på mailen. Hon sa (på ett vänligt sätt ) att hon tyckte det var så dumt med mailkupongerna för de kan man ju skriva ut hur många gånger som helst och jag höll med och sa att de borde ju bara skicka på posten ist. Denna gång har jag bara använt en av varje faktiskt, så jag har inte ens fuskat

I kassan brevid var det en tjej som försökte köpa barnbyxor med 100:- rabatt-sms:et och det blev lite småtjaffsigt med kassörskorna, men till slut fick hon även rabatten på barnbyxorna. Personalen sa att det första sms:et inte gällde, utan att det kommit ett rätt sms strax efteråt. Då sa kunden att det står ju ingenstans att det första var fel, då måste de ju gå ut med det. Och jag tycker faktiskt kunden har HELT rätt, så det var ju skönt att hon fick rabatten ändå.

• Snorky
    yavanna skrev 2008-09-28 13:45:54 följande:
    Jättebra ide Pinkie! Tog å fixade en separat tråd för listan:www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.htmlDäremot kan jag ju inte länka till den i TS..
    haha... lycka till!

Syftet med DENNA tråd var att det enbart skulle vara rabatter i denna och att man pratade i lindex-tråden. Men det funkade uppenbarligen inte... så jag tror det är svårt att få det att funka i en annan tråd. Men, men... ett försök kan man ju göra.

Sen är det ju en fördel om det rensas i rabattlistan nån gång också... som nu när det gjordes ny tråd idag så tog inte ens gamla rabatter bort... känns lite tråkigt. Listan blir jättelång till slut och översikten blir dålig.
  • Snorky
    Flamma skrev 2008-10-02 16:52:27 följande:
    Fy bubblan för denna dumma tråd, nu har jag shoppat igen *ironisk*Detta är nog solklart den bästa tråden på FL
    ja, fast även den minst ekonomiska tråden Man shoppar billigare men lyckas ändå göra av med mer pengar... haha
  • Snorky
    oxytocin skrev 2008-10-09 13:39:39 följande:
    Den här verkar inte fungera för mig: 2-pack babysockar på köpet när du handlar valfritt babyplagg. Kod: B31002. Lindex alltså.
    för mig funkade den idag
  • Snorky
    jajane skrev 2008-10-09 15:31:31 följande:
    Lindex!Kan jag kombinera rabatterna eller är det en rabatt/köp som gäller?Kan jag nyttja samma rabatt vid flera köptillfällen eller bara en gång?
    det är lite olika... man får prova sig fram...
  • Snorky

Nu har jag uppdaterat rabattkodslistan och jag önskar att fler kan hjälpas åt i framtiden. Det var ju koder som var flera månader gamla som låg kvar. När man uppdaterat kan man kolla igenom listan och ta bort gamla också. Jag har knappt utnyttjat rabatter i webshoppar på sistone så har inte varit in så mkt i tråden därför har jag inte gjort det.

Jag tror att alla ska gälla nu, har inte testat alla, tex jotex o la redoute, men många andra. Har försökt få med alla nya... men jag kan ha missat nåt.

Måste erkänna att jag tyckte det fungerade bättre förut när listan fanns i tråden. Sen är det så mkt "tjaffs" om ingenting i tråden så man hänger ju inte med för fem öre längre... lite tråkigt kan jag tycka.

• Snorky
    Hoppetossan 79 skrev 2008-10-19 17:54:52 följande:
    Någon som har en bra rabattkod i en affär som säljer KAVAT?
    ellos
  • Snorky
    Hoppetossan 79 skrev 2008-10-19 19:48:48 följande:
    Förresten när man svarade på en enkät på ellos fick man en rabattkod som gav 200 rabatt när man beställde för 500.Koden var: 185842
    ja, men då är det jättebra om du skriver in den i listan. Det är just det här som gör att listan blir helt oaktuell och ouppdaterad. Ingen tar tag i det. Förut funkade det superbra, alla uppdaterade och hjälptes åt. Nu förväntar sig de flesta bara att få alla rabatter serverade framför näsan utan att hjälpas åt. Vi slipper så mkt tjat o frågor om alla hjälps åt. Så kan vi diskutera det väsäntliga ist för att fråga om Lindex-koden 10 ggr som det var när jag bläddrade tillbaka.
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2008-10-20 05:38:26 följande:
    Gratis bamsemockasiner fungerar inte för mig...fast det står "promokod registrerad" =(
    har du köpt andra bamseplagg?? för var det ett eller två bamseplagg man skulle köpa samtidigt?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!