Rabattkodstråden - del 2!

Jag har varit o shoppat på Lindex idag igen! Köpte ett par svarta jeans åt mig för 75:-!
Lagom pris! HAHA! 199:-, 100:- rabatt och sen 25% kupongen. Sen blev det 3 bodies från t3b2 också med 25%-rabatt... de nya är ju såååå fina! Ska tvinga på lillkillen de, får se hur det går
Vi använder ju inte bodies mer
Sen böt jag en tröja åt mig som jag köpte igår. Då såg hon ju att jag använt 25% kupong igår också, men då sa jag att den ena har jag fått på posten och den andra på mailen. Hon sa (på ett vänligt sätt ) att hon tyckte det var så dumt med mailkupongerna för de kan man ju skriva ut hur många gånger som helst och jag höll med och sa att de borde ju bara skicka på posten ist.
Denna gång har jag bara använt en av varje faktiskt, så jag har inte ens fuskat
I kassan brevid var det en tjej som försökte köpa barnbyxor med 100:- rabatt-sms:et och det blev lite småtjaffsigt med kassörskorna, men till slut fick hon även rabatten på barnbyxorna. Personalen sa att det första sms:et inte gällde, utan att det kommit ett rätt sms strax efteråt. Då sa kunden att det står ju ingenstans att det första var fel, då måste de ju gå ut med det. Och jag tycker faktiskt kunden har HELT rätt, så det var ju skönt att hon fick rabatten ändå.
Nu har jag uppdaterat rabattkodslistan och jag önskar att fler kan hjälpas åt i framtiden. Det var ju koder som var flera månader gamla som låg kvar. När man uppdaterat kan man kolla igenom listan och ta bort gamla också. Jag har knappt utnyttjat rabatter i webshoppar på sistone så har inte varit in så mkt i tråden därför har jag inte gjort det.
Jag tror att alla ska gälla nu, har inte testat alla, tex jotex o la redoute, men många andra. Har försökt få med alla nya... men jag kan ha missat nåt.
Måste erkänna att jag tyckte det fungerade bättre förut när listan fanns i tråden. Sen är det så mkt "tjaffs" om ingenting i tråden så man hänger ju inte med för fem öre längre... lite tråkigt kan jag tycka.