Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

8119 på H&M fungerar inte för mig, det blir bara ett streck. :(

• Hallontårta

Åh jag är inte morgonpigg, men sonen är!
    Jag ska testa igen senare och se om det fungerar. Det är inte mkt pengar, 20% eller 30% men det är klart att man vill ha högre rabatt om det går.

Stormis skrev 2008-08-16 08:18:00 följande:
    Åh, här har man tur med en morgonpigg så har du samma problem! Hur irriterande är inte det!!! Fast jag gjorde en testbest häromdagen och idag "började jag om" så jag antar att man kan vänta nån dag och sen testa igen, men jag vill ju beställa nu!!!!!!!
  • Hallontårta

Har du inte lindexkort? Då får du ju dubbelt upp med rabatterna, först en kupong att anv. i butiken och sedan en internetkod att använda till nätet. Ja, den där expeditionsavgiften tycker jag de kan slopa.

Stormis skrev 2008-08-16 11:02:26 följande:
    Inte pengarna, principen... Och för att kompensera exp-avgiften på 19 kr... Det är eg den jag surar på . Hur jag nu kan sura när jag helt gratis får koder som jag eg inte har rätt till... Länge leve FL!
  • Hallontårta

För mig fungerar det, förutsatt att jag beställt fler än ett plagg då.

fritzie76 skrev 2008-08-16 17:44:53 följande:
    Jag kunde inte använda två rabattkoder samtidigt, alltså 30% rabatt och 20% rabatt på samma beställning. Har ni kunnat det? Nu täckte rabatten precis de 19 kr för exp-avgift.....kanske inte så bra affär....
  • Hallontårta

Åh den är så mysig!!! Har tittat på den, men lillkillen har redan flera jackor och tröjor. Finns ett par manchesterbyxor där som jag är grymt sugen på.

Stormis skrev 2008-08-16 17:30:41 följande:
    HA! Nu har jag äntligen fått utnyttjat denna tråden till fullo! 2 st sådana här i 74 (hösten) och en i 80 (våren), 30 % på båda:www.lindex.com/se/Products/Product.aspx ja, jag vet att jag kommer vilja en annan till våren och ja, den kommer säkert att vara för liten. Men eftersom jag hypar den lite här så hoppas jag att de blir lika populära som Moln-overallerna så säljer jag dem sen dyrt på Tradera Och PS, jag fick inte heller rabatten 50 kr för >200 kr så den kan man nog ta bort. Har säkert gått ut.
  • Hallontårta

Är det samma som står i rabattlistan längre bak?

milla2 skrev 2008-08-16 20:17:47 följande:
    hej ny här har lindex rabbatter på 30% tre styck nån som vill handla?
  • Hallontårta

Ah, sorry! Kolla s. 25, där finns en lista med koder.

kitara skrev 2008-08-16 20:36:52 följande:
    Det har jag själv inte sett, är ny i tråden.
  • Hallontårta

Vet inte, men om det nu är det borde det vara ganska så urplockat nu.

Pian82 skrev 2008-08-18 18:07:27 följande:
    Någon som vet om det är halva reapriset på Lindex än??
  • Hallontårta

Nu vet jag inte om detta är intressant för er eller om det fungerar, jag är redan medlem. Men jag registrerade en annan mailadress. Om man registrerar sig för Lindex nyhetsbrev får man 50:- rabatt vid köp över 200:- då man handlar hos dem. De ska godkänna mailadressen och sedan får man ett mail med erbjudandet.

www.lindex.com/se/Newsletter/RegisterSubscriptions.aspx

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!