Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

H&M 7889 fungerar inte längre och 8119 får jag bara ett streck på?

• Hallontårta

Ja det tycker jag absolut att du måste göra. H&M har fina omlottbodys i tvåpack där ena är vit och grön- (eller gul eller blå fanns också) randig och den andra är vit. Köpte den gula innan vi visste. Finns byxor och mössor till också.

AochJsMamma skrev 2008-08-19 14:12:24 följande:
    ååh! Det låter ju bra! Då kanske jag MÅSTE köpa ett gäng till..! Har typ 9 st nu(i baar 56)...varav mååånga vita, eftersom jag köpte dem innan jag visste att vi skulle ha en flicka..kanske måste köpa några fler nu då, med rabatt o allt! Tack för infon!
  • Hallontårta

Så dumt det blir på Lindex online, om jag har tre plagg och tar 30% på ena plagget så rabatteras automatiskt det dyraste plagget. Lägger jag till 20%-rabatten, då ändras det helt plötsligt och de två billigaste plaggen rabatteras. Fler som får så och går det att göra något åt det? Jag vill ju ha 30% på det dyraste och 20% på näst dyraste. :>

• Hallontårta

Ellie: Ja den ska fungera, det gjorde den senast igår. Semperslänken glömde du nog att skriva in hela, för den fungerar inte. Så dumt det är att man måste hålla på och trixa med länkarna hela tiden!

• Hallontårta

Ett tips...man kan ju lägga in listan i word med hela länkarna, så slipper man skriva om dem hela tiden då de ska in. Så uppdaterar man sin lista på datorn bara innan man lägger ut den här. Det gjorde jag i början, men som jag skrev tidigare så blir det ju mycket mer lättläst om man har feta rubriker.

• Hallontårta

Hittade fler för Ellos:

ELLOS - 2913, ger 50 procent och ett påslakanset för 0 kr och möjlighet att köpa till ett set för 49kr

ELLOS - 185816, ger 40% rabatt på en valfri vara.

Jag uppdaterar ingen lista nu ifall ni redan håller på :>

Punkt nr 5 i Ellos har ingen rabattkod? Kanske det är denna som jag skrev här nu..

• Hallontårta

CharmingGirl: Hahaha jag känner igen det där.

Hade Lindex någon 25%are också eller var det någon som skrev fel tidigare när hon skrev att hon fått en sådan?

Synd att KappAhl inte går att handla på online!

• Hallontårta

Jag har också tänk på det, men det länkar väl automatiskt?

fru jönsson skrev 2008-08-20 09:48:58 följande:

Länkarna måste ju inte direktlänka liksom...man har ju adressen iaf...
  • Hallontårta

Skumt. Jag gjorde en beställning imorse och nu står det "fraktas till butik". Jag brukar alltid få inom 2-3 dagar.

Stormis skrev 2008-08-20 11:16:31 följande:
    Ni som beställt från Lindex - hur lång tid tar det innan varorna kommer? Nu har det stårr "fraktas till butik" i 3 dagar på mitt status. Fraktas med vad? Snigel???
  • Hallontårta

Håller med! Fick mina bilder idag, jättefina! Har beställt 3 gånger innan också, lika bra kvalité då också.

Mimmi69 skrev 2008-08-20 18:36:08 följande:
    Jag har beställt 500 kort från Fuji på olika 29kr-rabatter och är nöjd med kvaliten. Har kanske haft tur! Att det är 11x format gör inte så mycket eftersom det finns album för detta format.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!