• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Tvillingmamma2007

Vad är detta för inboxningsrace!? Varför inte bara lägga den i listan? JAg vill ju också ha juhhhh i listan eller inboxat då PLS Mmarielle

• Constelacion
    ska iväg till lindex idag så hoppas den kommer ut här på förmiddan!
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-08-22 07:31:06 följande:
    Vad är detta för inboxningsrace!? Varför inte bara lägga den i listan? JAg vill ju också ha juhhhh i listan eller inboxat då PLS Mmarielle
  • lyckligmamma

laredoute.se/

nån som kan strl? Min dotter är 3 i feb, vad tror ni om storleken? Vad hon ska ha?

• joanelli

tänkte skriva att du mer än gärna får inboxa mig med om du har kupong på Lindex men annars är det väl enklast att lägga ut den här? Det är ju rätt många som vill åt den

• mami too

Du får supergärna "inboxa" den till mig med!!

• Hallontårta

Om det nu är en kupong hon har. Jag tror nog att budskapet har nått fram och att hon kommer svara då hon vaknar.

• solstrålen80

inboxa gärna mig oxå en sån kupong...tack

MarrebarreW skrev 2008-08-21 15:11:52 följande:
    Har inboxat dig...
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!