• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • babyblue68

personligen tycker jag att beställa kort från Expert är kanon. Bilderna blir riktigt fina, och det är inte tokdyrt heller

Våran ängel är här 6/3
  • Snorky
    Känslan skrev 2008-08-20 22:42:17 följande:
    Jag blev jättenöjd med mina bilder från Fuji men dock ej med storleken,tänkte inte så mycket på det när jag beställde.Får klaga hos min syster på kundtjänst =P Måste också leta efter album.Extrafilm får minus av mig pga storleken och den dåliga papperskvalitén.
    men storleken kan man väl inte gnälla på??? man vet väl vad man beställer och erbjudandet gäller 11x. Det är som att man skulle bli sur över att det är inte är rea på just de kläderna man vill köpa.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Catis

Måste bara få tacka för den som la in 25% rabatt på extrafilm. Så jag hade råd att beställa lite bilder på sonen.
    Blev posters och inbjudningskort till hans ett års kalas. Super bra! Tack!

• Liten familj
    Catis skrev 2008-08-21 11:47:10 följande:
    Måste bara få tacka för den som la in 25% rabatt på extrafilm. Så jag hade råd att beställa lite bilder på sonen. Blev posters och inbjudningskort till hans ett års kalas. Super bra! Tack!
    Det var så lite så;)
  • MarrebarreW

Om någon är sugen på att beställa canvas-tavla med foto så kan jag rekomendera

www.korthuset.se/

De har 30 % rabatt på ett redan lågt pris i jämförelse med andra som gör canvastavlor. (199:- för 30*40 t.ex.)

~?:*¨¨*:?ღMaja ღ f/d 070426~ ?:*¨¨*:?~♥ ~?:*¨¨*:?~ღ Miranda ღ f 080413 ~
  • Känslan
    Snorky skrev 2008-08-21 11:27:48 följande:
    men storleken kan man väl inte gnälla på??? man vet väl vad man beställer och erbjudandet gäller 11x. Det är som att man skulle bli sur över att det är inte är rea på just de kläderna man vill köpa.
    Kan kan man väl ;) Nä du,jag klagar mest på mig själv =)
  • puh fantast

När vi ändå talar om foton. Någon som vet om det finns nå´n firma som sätter fotograferingsdatum på/bakom sina kort.

Vi har beställt från onoff (tror jag det var) och de satte bara framkallningsdatumet på baksidan, inte datum då det är fotat.
    Lite jobbigt att sätta sig framför dator´n och gå igenom alla kort för att se vilket datum det är fotat.

• maggan75
    puh fantast skrev 2008-08-21 13:39:24 följande:
    När vi ändå talar om foton. Någon som vet om det finns nå´n firma som sätter fotograferingsdatum på/bakom sina kort.Vi har beställt från onoff (tror jag det var) och de satte bara framkallningsdatumet på baksidan, inte datum då det är fotat.Lite jobbigt att sätta sig framför dator´n och gå igenom alla kort för att se vilket datum det är fotat.
    Fast det går väl bara om du har datum i kameran... de kan ju inte veta när du tagit dina kort  ???  Alltså jag vet inte , *funderar *
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!