Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del 2!

Det är då själva %#&"%#%! Jag åker ut hela tiden...nåja testar igen. Koden är K10450 och ger 50kr rabatt vid köp över 200kr. Har urln till kappahl, men den blev ändå inte hel då jag klistrade in den här... Tack Snorky!

• Hallontårta

Jo fast det verkade inte fungera förra gången tråden uppdaterades? Jag vet inte. Nu ska jag gå och lägga mig. :> Hejhej!

Snorky skrev 2008-08-18 21:09:05 följande:
    url:en funkar ändå... det är bara det att länkarna förkortas om de är långa... men man får klicka upp och klippa o klistra hela tiden ist
  • Hallontårta

FL krånglar massor. :>

Snorky skrev 2008-08-18 23:31:54 följande:
    ja, den finns redan i rabattlistan...nu ska jag göra sista försöket för dagen att få in listan... annars får det vara o hoppas på bättre tur tills imorrn
  • Hallontårta

Det finns fotoalbum för digitalbilder också. Jag har beställt bilder tre-fyra gånger från Fuji och fått jättefina bilder! Men smaken är som baken.

Liten familj skrev 2008-08-19 07:28:26 följande:

Personligen tycker jag att extrafilm är bäst! Bra färgkvalitet. Fuji har dock hundra gratisbilder, men storleken är 11x och får därför inte plats i vanligt fotoalbum, och bilderna ser röda ut:(
  • Hallontårta

Kopiera listan. Sedan måste du gå in på varje länk och kopiera in länken från sidan och in i rabattlistan igen. (I de fall där texten är kapad, som KappAhls länk och de två sista i Fjuidirekt, postfoto och Semper)

Å andra sidan, om någon snäll själ med plus vill hjälpa till med detta så blir det naturligtvis lättare för alla att se, då de kan fetstila rubrikerna. Så jag är jättetacksam att ni med plus kopierat listan!

Det skrivs så mkt i tråden så det är klart att det är lätt att missa något.

Tina83 skrev 2008-08-19 09:06:16 följande:
    jag fattar inte, jag har sagt till flera ggr att JOTEX koden på 1833 inte funkar längre.kan själv inte göra om listan, då jag itne vet hur man gör
    Tack CharmingGirl du är en ängel!
  • Hallontårta

Aw tack. Jag som brukar slänga mig med smileys hit och dit, det blev lite tomt där.

maggan75 skrev 2008-08-19 09:53:59 följande:
    det senaste menar du ?? tycker inte det lät tjurigt alls
  • Hallontårta

Det fungerar för mig. Står det något meddelande då du skriver in den? Har du registrerat fler koder samtidigt?

Trolletmilla skrev 2008-08-19 12:54:09 följande:
    nån som får lindexkoden på babyplagg att funka C08006 har testat flera gånger men får den inte att funka...
  • Hallontårta

Bodys kan man iaf inte få för många av. (stl 56 är bra att ah många av!) Jag trodde jag hade handlat ihjäl mig, men jag fick ändå köpa fler sedan.

AochJsMamma skrev 2008-08-19 13:00:01 följande:
    Tack!! Kanske skulle slå till på det då....fast jag har egentligen lovat min sambo att inte handla mer kläder till bebisen nu, har köpt rätt mkt redan..! Fast bf är om 4 dagar, jag kanske ska vänta o se hur stor hon är...kommer ev behöva lite mer i stl 56...elle rså växer hon ur det direkt, tycker det är så svårt! Men har sett så söta saker jag vill ha....klurigt!! Snacka om i-landsproblem!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!