Rabattkodstråden - del 2!
Det är då själva %#&"%#%! Jag åker ut hela tiden...nåja testar igen. Koden är K10450 och ger 50kr rabatt vid köp över 200kr. Har urln till kappahl, men den blev ändå inte hel då jag klistrade in den här... Tack Snorky!
Det är då själva %#&"%#%! Jag åker ut hela tiden...nåja testar igen. Koden är K10450 och ger 50kr rabatt vid köp över 200kr. Har urln till kappahl, men den blev ändå inte hel då jag klistrade in den här... Tack Snorky!
Jo fast det verkade inte fungera förra gången tråden uppdaterades? Jag vet inte. Nu ska jag gå och lägga mig. :> Hejhej!
FL krånglar massor. :>
Det finns fotoalbum för digitalbilder också. Jag har beställt bilder tre-fyra gånger från Fuji och fått jättefina bilder! Men smaken är som baken.
Liten familj skrev 2008-08-19 07:28:26 följande:
Kopiera listan. Sedan måste du gå in på varje länk och kopiera in länken från sidan och in i rabattlistan igen. (I de fall där texten är kapad, som KappAhls länk och de två sista i Fjuidirekt, postfoto och Semper)
Å andra sidan, om någon snäll själ med plus vill hjälpa till med detta så blir det naturligtvis lättare för alla att se, då de kan fetstila rubrikerna. Så jag är jättetacksam att ni med plus kopierat listan!
Det skrivs så mkt i tråden så det är klart att det är lätt att missa något.
Oj vad tjurig jag lät i mitt inlägg, det var inte meningen. :>
Aw tack. Jag som brukar slänga mig med smileys hit och dit, det blev lite tomt där.
Konstigt, det står att jag redan utnyttjat den men det har jag inte. Dock de andra kampanjerna. :>
Tjej 83 skrev 2008-08-19 12:31:46 följande:
Det fungerar för mig. Står det något meddelande då du skriver in den? Har du registrerat fler koder samtidigt?
Bodys kan man iaf inte få för många av. (stl 56 är bra att ah många av!) Jag trodde jag hade handlat ihjäl mig, men jag fick ändå köpa fler sedan.