• Smålandstjej 85

    Känns helt underbart

    Jag och mitt x lämnade varandra i Maj jag tror de blev för mycket för vi fick just då veta att han är steril, så jag tror det var det som gjorde att det tog slut nu har vi då varit i från varandra i 3 månader och snart ska vi äntligen träffas igen så skönt nu när man kunnat tänka igenom allt.

    Och barn lär vi skaffa för vi var på god väg förra gngen alla undersökningar var klara och vi hade fåt första remissen och prata med dom på kliniken om inseminiation, och härom dagen satt jag och kollade i hm katalogen så söta kläder var så svårt att inte beställa dom ja nu känns allt bra igen tyvärr bor han i Norge nu fö tillfället för att tjäna ihop pengar men jag ska upp den 31 Augusti så det känns jättebra nu..

    var bara tvungen att skriva av mig lite innan jag gick till jobbet...

  • Svar på tråden Känns helt underbart
  • Pajama

    Vad skönt att höra!
    Nu vet ni ju att ni saknar varandra när ni är ifrån varandra!
    Ska ni använda donator då? Hur känner ni inför det? Det är så individuellt.

    Vi hade svårt att få barn så tankarna fram och tillbaka var många. Jag tänkte att det nog skulle vara mer naturligt för mig att bära ett barn, som kom från en annan kvinnas ägg, än för min man att vi fick ett barn från en annan mans spermier. (vi visste ju inte vem av oss som det var "fel" på.) Som kvinna bär man ju barnet i magen och föder det, medan det kan vara svårt för många män att inse att det är deras eget, även de biologiska.
    Nu blev det provrörsbefrukting, som lyckades och vi är i 7:e månaden!

  • Smålandstjej 85
    Pajama skrev 2008-08-09 17:01:13 följande:
    Vad skönt att höra!Nu vet ni ju att ni saknar varandra när ni är ifrån varandra! Ska ni använda donator då? Hur känner ni inför det? Det är så individuellt.Vi hade svårt att få barn så tankarna fram och tillbaka var många. Jag tänkte att det nog skulle vara mer naturligt för mig att bära ett barn, som kom från en annan kvinnas ägg, än för min man att vi fick ett barn från en annan mans spermier. (vi visste ju inte vem av oss som det var "fel" på.) Som kvinna bär man ju barnet i magen och föder det, medan det kan vara svårt för många män att inse att det är deras eget, även de biologiska. Nu blev det provrörsbefrukting, som lyckades och vi är i 7:e månaden!
    Ja det blir sperma donator för mig käns det bra och tror det gör dt även för honom för det är ju enda alternativet om vi ska ha barn....
Svar på tråden Känns helt underbart