• aneka

Tipsa mig om bra vinteroverall

behöver hjälp från er som provat flera än jag. har testat reimas och den va bra men dyr och ser ju sisådär ut. hm´s va tung, tjock och otymplig men bra pris va gillar ni bäst för vinteroverall. hur är pops? lindex?

• Svar på tråden Tipsa mig om bra vinteroverall
  • DCLXVI

Didrikssons, oslagbar tycker jag och alla jag känner som haft
    den!

• viseversa

kan man hänga in den i torkskåp?
    var finns den att köpa isåfall?

DCLXVI skrev 2008-08-07 20:49:59 följande:
    Didrikssons, oslagbar tycker jag och alla jag känner som haftden!
  • aneka

okej, tack då ska jag kolla in den.

• therese

Didriksons modell "hanna" fick bäst i test hos Vi föräldrar får nåt år sedan. Även KappAhl hade en overall som fick lika bra betyg i samma test.

P.o.P s overall kan man inte ha i tumlare el torkskåp, i år har de nog en modell som det går med förresten. Ellos overall är värdelös...

• aneka

bra då stryker vi ellos åxå...

• Livshlädje

Får jag fråga om didriksons storlekar - står att de är stora, stämmer det..? Vääääldigt stora, eller lite sådär.. ?

Om du inte kan njuta av det du har, hur skulle du då kunna vara lyckligare med mer?
  • österlentösen

Någon som har provat "ticket by heaven"? Har hört att de skall vara bra.

• fiamalm

Jag var på väg att köpa en didricksson i srtl 80, men den såg helt enorm ut så jag hängde tillbaka den, synd för det var halva priset på den. Kvinnan i affären sa att de är stora i storlekarna.

Har för övrigt både vinterjacka och regnställ själv av deras märke och tycker de är kanon. så är overallerna lika bra blir det nog en sån nästa år när lillen är större.

• tejej

Var köper man en Didriksson till bra pris? Internetbutik eller nåt annat tips?

Svar på tråden Tipsa mig om bra vinteroverall