Äger du några märkeskläder?
Som frågan lyder.
Som frågan lyder.
eftersom jag inte syr något själv så har alla mina kläder "märken".
Linnet jag har nu är L.O.G.G. t.ex och det är ju ett märke. Kostade 49 spän på hm om jag inte minns fel.
ja en del märkeskläder hänger i min garderob.
har aldrig själv köpt ett märkesplagg men har turen att få "ärva" nya märkeskläder via svärmor.
Säger som de flesta andra att de beror ju på vad man tycker är märkes kläder. Men jag anser inte att adidas och sånnt är de, mer gucci och liknande.
Men har en del "mellan märkes grejer". rizzo skor, sail race jacke, tiger kavaj, diesel jeans, true religion jeans och så. Men inget från typ ysl, dior och så när de kommer till kläder.
Ja onekligen en hel del. Dock skiter jag fullständigt i namn och märken. Jag köper det jag tycker är snyggt oavsett vad tillverkaren heer.
Ja, några plagg, som jeans och vinterjacka som man sliter rätt så mycket på, och några amningströjor eftersom jag tycker att Boob har den bästa modellen.
Ja, rätt mkt.
Nope. Inte ett enda (inte som jag tror räknas iaf)
Nej, inte sådant märke som JAG räknar som "märkeskläder" dvs Gucci, Christian Loubin (eller vad han heter som gör röda sulor på skorna
) eller någon annan känd designer.
Märken har dock alla mina kläder, även de jag har klippt bort lapparna på - men då är det typ HM, Lindex osv..
VAd är märkeskläder då? Är det typ Gucci och Versace och sånt eller? DEt finns ju så mycket "märkeskläder".
Det jag har är Tiger, Diesel, Ralph Lauren, Koppartrans och såna grejjer (har faktiskt bara såna grejjer..) fast det kanske inte är märkeskläder i den bemärkning du menar?