• BF 2008 02 23

Äger du några märkeskläder?

Som frågan lyder.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Äger du några märkeskläder?
  • MalinI

Några enstaka plagg. Basgarderoben består verkligen inte av märkeskläder.

Missbrukar smileys
  • Miss Skellington

Inget annat än några Levi's jeans. Men det var kanske dyrare märken som avsågs?

• skåne tjej

vill du definiera vad du menar med märkeskläder? är det över en viss prisnivå, gäller även kopior köpta i t.ex. Thailand osv?

De flesta kvinnor väljer nattlinne med större förstånd än de väljer män. (Coco Chanel 1883-1971)
  • Sencha

Nästan alla kläder är ju av något märke Jag har dålig koll på vilka märken som räknas som märken. Men troligen har jag inget sådant, nej.

Son född 2004; son född 2008
  • lövet2

Jag svarar Njaä kanske. Har ingen koll på vad det är för märken på mina kläder och inte heller någon koll på vad som räknas som märkeskläder.

• BF 2008 02 23

Nej inte kopior såklart.
    Men jag tyckte det var upp till var och en att tänka efter vad dom anser vara märkeskläder.

• Nandez

Jag gillar sportmärken som Addidas, Nike m.m. Så ja, en del märkeskläder har jag.

Åker till Åland på semester.
  • anarkokapitalist

Nej jag tror inte det faktiskt.
    Kan i alla fall inte komma på något såhär på rak arm förutom att jag har ett par slitna Nike liggandes någonstans men dom räknar jag inte direkt med att använda igen.

• mrs Elliott

Inga extrema märken som Versace och annat svindyrt.
    Äger en Ralph Lauren kavaj.Gudrun Sjöden kläder och en hel del Noa-Noa.Nån Filippa K grej har jag kvar sen gammalt.

• Taggtroden

Jaaa nått "märkesplagg" har jag nog.

Svar på tråden Äger du några märkeskläder?