• Knubbe12

Lars Winnerbäcks bästa låt...

Som rubriken lyder; hans bästa låt genom tiderna, inklusive duetter...
    Vad tycker du?

• Svar på tråden Lars Winnerbäcks bästa låt...
  • piixelslyna

Ahh. Jag kan verkligen inte välja. Men Söndermarken är för mig speciell. Och hugger i sten, och Kom.

Gu så svårt!

• Swinghunny
    En söt liten flicka och Du Gamla Fria Nord ( den har han ju iofs inte gjort, men framförandet e toppen)
    Life is like a rollercoaster!
  • vem bryr sig

Min man brukar garva och säga att han nog sett mig i mina fjortisår när han skrev en söt liten flicka.

Swinghunny skrev 2008-08-09 19:15:19 följande:
    En söt liten flicka och Du Gamla Fria Nord ( den har han ju iofs inte gjort, men framförandet e toppen)
  • Bonanza

vem bryr sig skrev 2008-08-09 21:12:06 följande:

Min man brukar garva och säga att han nog sett mig i mina fjortisår när han skrev en söt liten flicka.
    Min kompis sa en gång "den här låten påminner om dig" och skickade över den. LIksom... tack?
  • Mephala the ranger

Hjärter dams sista sång, alla gånger

• Tant Green

Söndermarken tror jag. Och Kom ihåg mig, och Fria vägar ut, och Elden, och... sådär 15-20 låtar till Men jag börjar känna mig gammal, jag har blivit "det var bättre förr" senaste skivan har jag knappt lyssnat på och konserten i höstas tyckte jag var lite småtrist och jag märkte först igår att han spelar i Stockholm i kväll

• Tessa76

"Om du lämnade mig nu" var nog den bästa på kvällen koncert på Zinkensdam! Hela koncerten var ju bara bäst!!

• Mokie

Utan tvekan Du hade tid.  Och Åt samma håll betyder massor också. Sen är det ju en sådär 10 - 15 andra låtar som verkligen berör men om man ska välja så..

♥ Benjamin 060911 ♥
  • vaniljbullen

Man vill ju helst inte välja bara en, men.....hmmm.... För dig, får det bli.

(och Söndermarken, Elden, Kom änglar, Idiot, Om du lämnade mig nu, Stockholms kyss och, och, och, och...)

Svar på tråden Lars Winnerbäcks bästa låt...