Lars Winnerbäcks bästa låt...
Som rubriken lyder; hans bästa låt genom tiderna, inklusive duetter...
Vad tycker du?
Som rubriken lyder; hans bästa låt genom tiderna, inklusive duetter...
Vad tycker du?
"Du hade tid" (LIVE) "kom ihåg mig"
Har även just nu snöat in mig på "Röda läppar" Vad tycker ni om den? :)
hjärter dams sista sång...
aldrig riktigt slut
en svår och jobbig grej
Älskar Daugavaskivan, så just nu är det "tidvis" och "min helande tröst"!=) Såg honom nu i Ransäter (6:e Lasse konserten för min del)och den var bra, men fick inte riktig samma stämmning som på tidigare konserter...lite trist=(
Oj måste man välja bara en!?
Kom änglar, Du hade tid, Hugger i sten, Ingen soldat, Om du lämnade mig nu, Tidvis, Pollenchock och stjärnfall, Under månen, Timglas, Söndermarken, Elegi.... Skulle kunna fortsätta hela kvällen
Kom änglar, Söndermarken, Mareld, Att fånga en fjäril, Elegi, Stackars... Arrgghh, det går ju inte att välja EN!
Men det står mellan Kom änglar och Stackars..
Älskar Lasse!!!
Nej, jag kan omöjligt välja en. Det går inte. Det beror helt på humör för dagen!
Men för att nämna en säger jag Hjärter dams sista sång. Den är väldigt speciell för mig. Men sen går det ju att nämna 100 andra som är lika bra..
På strömsholm när Lars och Miss Li sjöng - Om du lämnade mig nu. Det var så underbart!
Över gränsen är helt klart den bästa låten men alla hans låtar är bra. Lyssna på texten på över gränsen. Den är helt underbar.
Om du lämnade mig nu
jag är hos dig igen!
Ingen annan som älskar "Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut" med Winnerbäck och Melissa Horn?! Ger lite samma spröda känsla som duetten med Miss Li... ;o)
Faller
Och flera andra...