• reserverad

Min katt dog helt plotsligt igar

Jag ar sa otroligt ledsen och chockad.

Igar kvall horde jag hur det lat som katten sprang pa parkettgolvet och jagade nagot lat det som och sedan horde jag ett litet skrik. Jag sprang genast dit och hittade katten liggandes pa sidan med tungan hangande at sidan. Jag forsokte kanna i halsen men hittade ingenting. Vi rusade till bilen, korde mot alla rodljus till djurakuten men de kunde inget gora for att radda honom.

Han var sa himla go. *grater* Han var bara tre ar, och han var "frisk", eller ja, tydligen inte eftersom att han bara dog plotsligt. Jag forstar ingenting.

Har inte sovit pa hela natten och gratit mer eller mindre oavbrutet. Vara andra katter har legat med oss i sovrummet och sangen. Kanske forstar de vad som har hant. Jag har hans syskon och hans pappa som bor hos mig. Plus nagra till katter. Men trots att jag har sa manga andra katter sa saknar jag HONOM sa otroligt mycket. Jag alskar dem allihop men de kan inte ersatta honom. Den ena kan inte ersatta den andra liksom.
    Vill bara ha honom tillbaka! *grater igen*

• Svar på tråden Min katt dog helt plotsligt igar
  • Whippet Monday

Jag får gråten i halsen när jag läser ditt inlägg TS! Skickar varma tröstekramar.

• Nattsaga

Beklagar vad som hänt!

• cotton

Beklagar oerhört! Min älskade kisse Morris dog i mars förra året och jag tänker fortfarande på honom ofta och saknar honom väldigt mycket! Men nu jagar de citronfjärilar på en försommaräng och väntar på oss!

• Lobu

beklagar vad som hänt...min mammas och pappas ena katt hittade de påkörd på vägen igårmorse hon hade inte kommit in på kvällen och de letade efter henne överallt...hon brukade bara vara i trädgården...hon skulle bli 4 år och var som en vovve hon följde efter mamma överallt när hon var och fixade i trädgården och sov i deras säng på natten...så förstår dig...har själv varit tvungen att avliva min ena hund pga sjukdom :(
    det är så fruktansvärt att behöva gå igenom...*styrkekramar* :*(

• reserverad

Tack for ert stod! Jag bara grater och grater...

• tii

*tröstkrama* vet hur de känns när djur går bort.. mitt ena marsvin dog förra veckan.. oxå helt oväntat även om hon var en bebis. men de känns jättetugnt.

KRAM

• NovaAlexandra

Beklagar sorgen! *tröstkramar*

• reserverad

Tack annu en gang. Har sovit en timme nyss, sov ju inte alls inatt.

Vi ska aka och kopa en gravsten till var angel idag.

Vet nagon var det finns nagon fin dikt om djur som har akt till himmelen? Kanns inte som jag orkar leta pa internet just nu. Tror den har funnits har pa Fl tom.

Jag forstar fortfarande ingenting. Han var ju frisk! Hur kan han bara falla ned dod da??? Saknar mitt charmtroll.

• Della

Usch... Gråter av ditt inlägg

Skickar en massa kramar till dig!!

• Helusa

beklagar , om katten inte var sjuk sen innan da gissar jag pa att han/hon fick gift i sig ratt gift eller liknande, det hander ratt ofta sarskild pa sommar tid , vi har djur clinic och dar kommer ratt manga akut pg just olika sorters gift deras hundar fatt i sig .

Svar på tråden Min katt dog helt plotsligt igar