• king crybaby

    varför?

    varför, om nu det finns en gud, varför gör han så att dom underbara änglarna som vi har fått ha för en kort stund, måste tillbaka? varför kan han inte bespara oss våran sorg?
    om han hade varit den man har bett om hjälp så många gånger till, varför gör han som han gör? suck.
    jag var 14 år, vart gravid, och killen min, fick panik och skrek och vart tokig, skulle lämna mig om jag inte gjorde en abort direkt. vad gör man ? jag var 14 år, och fick gå igenom en medicinsk abort.. ska aldrig göra om det. ALDRIG, om han ska utsätta mig för det igen så ska jag allt bevisa att jag kan, jag klarar..
    vare sig jag får han däruppes hjälp eller inte. jag ska ta hand om mitt/mina barn som jag får i framtiden vare sig dom har något handikapp eller inte, dom är mina barn och jag kommer älska dom mer än något annat!

    behövde skriva av mig. men frågan är, varför låter han inte oss ha kvar dom små änglarna och vara lyckliga, är det inte vad livet går ut på ? =/

  • Svar på tråden varför?
  • ploppviola

    Um frågorna är många o man förstår inte vad meningen är....

    Kan bara beklaga o konstatera att vissa frågor får vi aldrig svar på..Kramar!


    Du är värdefull
Svar på tråden varför?