• devi

"Bubblande" mage?

Jag hade 'mensvärkkänslan' under mensen (har aldrig det annars)och ett bra tag efter och undrade vad det var. Testade neg. två gånger. Och det var också den bubblande molande värken.

Tror att man kan inbilla sig vad som helst verkar det som, när man vill att det ska bli nåt. Och att det är även lätt att ta fel på tarmar och tjejmagen, jag kunde inte riktigt avgöra vad det var som kändes så konstigt. Nu har det dock gått över lite.

• devi

palmrosi:

Ja det har jag, 25-26 dgr sådär ungefär. Men denna gången var det verkligen annorlunda med magen.

• devi

...eller jag menar nej, Palmrosi. Jag har inte oregelbunden.

• devi

nej du, tyvärr! Jag hade mens och testade ändå efter, för att jag kände att nåt var konstigt.

Så jag hade både mens och testade två neg.test. Så är jag gravid nu, ändå, så måste det vara nåt fel. Men man kan säkert få minsta lilla magont till att bli grav.tecken om man vill.... och det vill man ju.

• devi

meja1:

Jag började få ont precis innan mens och hade ont precis hela tiden framtills nu. Mensen var över förra torsdagen. Nu är det väl lite bättre men jag kan ändå känna periodvis molvärk i tjejmage och nedre rygg. Det är just den 'typiska' mensvärken som oroar mig. Funderar på om det var ett MA?

Jag har försökt att få en tid hos gyn men det är nästan omöjligt nu. Det finns ju nästan ingen som tar emot. Helt otroligt!

Menar du att efter ditt missfall så hade du denna smärtan?

Svar på tråden "Bubblande" mage?