ÄD i sverige
Tänkte att det var dax för en ny tråd
Tänkte att det var dax för en ny tråd
Skugga har du testat ännu? Jag tror det är kört för mig, blödde en massa igår. Så jag får kanske ta nya tag IGEN.
Nej gumman vad tråkigt,men ge inte upp förrens det är konstaterat.Stora kramar
Jag har inte testat än ,har td den 27 och tror inte jag vågar innan.
Jag håller tummarna jättehårt för att det ska gå bra. ibland känns det som att man vill så mycket men kroppen gör allt den kan för att förstöra. Men nån gång måste vi vinna .
KRAM
Ingen som har nåt svar på detta?
lilla kråkan skrev 2008-09-17 00:06:53 följande:
Hej lilla kråka!
Det är lite olika vad det gäller åldersgräns i Sverige. För att få landstingsfinansierade försök får man inte vara äldre än 38-40 år beroende på vilket landsting man bor i. Det jag bor i får man inte vara äldre än 38. Vad det gäller privat ÄD så är det bara i Umeå man kan göra det och då får kvinnan högst vara 43 år. Kostnaden då är 50 000 och kön dit är lång om man inte har en egen donator. Vad det gäller embyroadoption tror jag inte att man får göra det i Sverige.
MVH Cetta
Hej alla tappra kämpare!
Vi har fått donator
Känns underbart. ET blir i slutet av oktober. Sköt om er och hoppas ni får en härlig helg! Kram- E
Hejsan alla
Ett stort grattis Emmylou, nu är ni verkligen igång.Lycka till
Lilla kråka vi går på akademiska och vad jag har fattat är åldersgränsen där 38. Är man under det kostar det som vanliga läkar besök och går på högkostnadskortet.
nu är vi ju flera stycken som är igång,hoppas så att det går bra för alla
Vi får hålla tummarna för det....
kram
Tack Skugga
Håller tummarna för ett stort, fett plus den 27:e! Hoppas verkigen att det äntligen händer. Sköt om dig- E
Hej!!
Imorn bär det av till uppsala för vårt första Fet! =) E både nervös och förväntansfull!!
Kram
Här händer det saker ,vad roligt. Håller både tummar och tår för att det ska gå bra för alla.
Kram
Undrar en sak om ni kanske vet bättre?
Om man har fått donation & har tex 5 små "knyten" i frysen, om man misslyckas alla gånger, vad händer sen, kan man få donation igen?