ÄD i sverige
Tänkte att det var dax för en ny tråd
Tänkte att det var dax för en ny tråd
Jag är helt chockad idag, fick ett ryck imorse oxh testade.Det blev direkt ett stark plus och jag trodde inte mina ögon.
Så jag är visst gravid nu....
Många kramar
Men är det sant!! WOW grattis. Känner att om du blir gravid kan jag också eftersom vi har samma "problem". Gud vad glad jag blev både för din skull och min egen. Och du är 30 eller hur? Jag tänkte häromdagen "kanske har jag haft denna skit för länge nu och borde ha gjort i 20-årsåldern". Men jippi vad kul att det gick bra för dig
You saved my day!
Grattis Skugga! Vilket fint ägg du fick!
Ger hopp för framtiden!
Tack.....
Jag har inte riktigt fattat det än,men kommer på mig själv med att gå runt och smila som en idiot hela tiden.Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så jag får komma på vul.
Raspberry: Jag blir hela 32 i år och jag har ju haft pof i mer än hälften avdem så inte tror jag det kan gå för lång tid.Det gäller bara att få våra besvärliga kroppar att samarbeta med oss,men gör det som känns bra för er.håller tummarna oavsett hur ni fortsätter.
Många kramar
Grattis skugga blir så glad för er skull.
Skugga!! Grattis så jätte mkt!! Glad för din skull!!
KRAM
Stort grattis Skugga! Du ger oss hopp!!!
/Cetta
Inatt drömde jag att jag fick en liten flicka, vart helt förstörd när jag vaknade och det bara var en dröm!!
Så nu hoppas jag verkligen att det blir ett plus!!
Kram
Grattis till SKUGGAN.
Jag har testdag på onsdag.
Känns det på något sätt?
Själv går jag och analyserar alla känningar jag har & gämför med förra gången och jag inte tyckte att det kändes något alls då.
Man vill inte gå och lura sig själv.
Men man hoppas ju så.
Har en vänn som sa att hon viste direkt när hon var gravid.
Lycka till alla ni andra också.