• Mijjo

    Stödgruppen i Kristianstad

    Vill slå ett slag för vår stödgrupp,det finns ett allvarligt hot om den kanske dör ut precis som på många andra ställen i sverige.

    I morgon kväll (onsdag) kl 19 är det dax för en ny träff i Församlingshemmet i Krstd,hoppas att alla som behöver och som bor inom rimligt avstånd kommer.
    Hör av er om ni behöver vägbeskrivning..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-20 12:03
    ny träff är den 10 september kl 19.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-20 12:16
    OBS flera missförsånd,,augustiträffen 13/8 har redan varit.NY träff i september.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-08 17:37
    Så nu var det dax för septemberträffen, nu på onsdag den 10 sept kl 19 är det time för en ny träff..hoppas flera kan komma.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-02 16:47
    Ny träff onsdagen den 8 oktober kl 19.

  • Svar på tråden Stödgruppen i Kristianstad
  • Eva S

    Kan tyvärr inte komma imorgon. Hade siktat på det men annat kom emellan. Ställer in mig på septemberträffen istället. Hoppas det kommer många ändå.

  • Stjärnklocka

    Kan tyvärr inte heller i morgon, ingen barnvakt bl.a. Satsar på septembermötet i stället.

  • herbst

    blir det någon träff i sept


    just nu är livet underbart fast maja finns i mina tankar
  • Mijjo

    hej jo träff blir det.
    Det är flera nya par som kommer (bla tjejen som du träffade i affären)...och givetvis några "gamla" par..


    herbst skrev 2008-08-19 23:40:27 följande:
    blir det någon träff i sept
  • Eva S

    Vad bra att det kommer många nya. Har markerat 10 september och hoppas att inget kommer emellan den här gången.

  • herbst
    Mijjo skrev 2008-08-20 12:02:48 följande:
    hej jo träff blir det. Det är flera nya par som kommer (bla tjejen som du träffade i affären)...och givetvis några "gamla" par..
    aha hur vet du att jag träffat henne.. har hon varit på någon av träffarna? finns hon här på fl? kram o hoppas  du o magen mår bra
    just nu är livet underbart fast maja finns i mina tankar
  • Mijjo

    äh jag vet allt ! haha

    nej hon och mannen var på senaste mötet och då hade hon aldrig hört talas om FL innan.

    jo "vi" mår bra...


    herbst skrev 2008-08-20 22:13:26 följande:
    aha hur vet du att jag träffat henne.. har hon varit på någon av träffarna? finns hon här på fl? kram o hoppas  du o magen mår bra
Svar på tråden Stödgruppen i Kristianstad