• Nova Lii

Finaste kattrasen

Vilken kattras tycker du bäst om? :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finaste kattrasen
  • Lilla Mumintrollet

underbara jag skrev 2008-08-13 13:30:05 följande:

maine coonden e ståtlig o fin, dessutom e det många allergiker som klarar den katten
    Ja, den är också fin...vi valde mellan maine coon och ragdoll och valet blev till slut en ragdoll. Vi gillar stora katter
  • Lilla Mumintrollet
    Sweetheart skrev 2008-08-13 13:31:01 följande:
    Min katt så klart... en RAGDOLL (brun colorpoint)Har haft det i omgångar men nu var det ett tag sedan. Har nu en liten på 13 veckor liggande på skrivbordet bredvid mig och sover. Har en vanlig huskatt också som är så fin.
    Ja, vistt är ragdoll något speciellt Och grattis till kattungen...jag vill också ha!!!
  • Sweetheart

Lilla Mumintrollet skrev 2008-08-13 13:32:23 följande:

Ja, vistt är ragdoll något speciellt Och grattis till kattungen...jag vill också ha!!!
    Tack... det finns verkligen ingen fnare kattras. Jag är ledsen som behöver säga det, men så är det. Har haft lite olika katter förr, men bara denna katts temperament får en att skaffa fler.
    Men det är sådan tur att alla har olika smak om detta.
  • Imox

Annat, INGEN tycker inte om katter.
    läskiga och obehagliga bläää

hihihi

• Lilla Mumintrollet
    Sweetheart skrev 2008-08-13 13:34:48 följande:
    Lilla Mumintrollet skrev 2008-08-13 13:32:23 följande:
    Tack... det finns verkligen ingen fnare kattras. Jag är ledsen som behöver säga det, men så är det. Har haft lite olika katter förr, men bara denna katts temperament får en att skaffa fler. Men det är sådan tur att alla har olika smak om detta.
    Jag håller med dig...ragdoll är en såååå mysig ras. Vi har en huskatt och en ragdoll...men det känns för lite med en raggis i familjen. Vi behöver två Jag älskar denna ras...
  • Sweetheart

Lilla Mumintrollet skrev 2008-08-13 13:38:18 följande:

Jag håller med dig...ragdoll är en såååå mysig ras. Vi har en huskatt och en ragdoll...men det känns för lite med en raggis i familjen. Vi behöver två Jag älskar denna ras...
    Då har vi samma tanke om detta med fler katter. Men det räcker inte med 2, eller?
  • Dino78

Annan, EXOTIC. Gillar även perser och Norsk skogskatt.

DIF i själ och hjärta
  • Lilla Mumintrollet
    Sweetheart skrev 2008-08-13 13:39:53 följande:
    Lilla Mumintrollet skrev 2008-08-13 13:38:18 följande:
    Då har vi samma tanke om detta med fler katter. Men det räcker inte med 2, eller?
    Vi hade aldrig en tanke på att vi skulle ha tre katter. Men, i och med att vi bara älskar rasen ragdoll och har nu "bara" en ragdoll så lutar det åt vi kommer någon gång nästa år skaffa en till ragdoll Och tre katter totalt får räcka!!
  • Prettyblueeyes

Jag har en perser, en ragdoll och 3 huskatter :D Röstade på ragdoll för dom har underbart temprament. Skulle även kunna tänka mig en sphynx, siames eller en rex för dom är så vackra fast min sambo hotar med att lämna mig om jag skaffar en så ful katt...han kan verkligen inte med hur dom ser ut medans jag är dökär i alla 3 raserna :D

Svar på tråden Finaste kattrasen