• Nova Lii

Finaste kattrasen

Vilken kattras tycker du bäst om? :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finaste kattrasen
  • Lurvenpajsaren

Jag gillar orientalers utseenden, men ge mig vilken kisse som helst så kommer jag att älska den!

• Centurion
    ming skrev 2008-08-15 22:49:14 följande:
    Jag måste självklart rösta på min kattras, ragdoll!Btw heter det inte norsk skogskatt, utan norsk skogkatt, men det har säkert nån redan sagt i tråden.
    men ming, jag har en liten skogiskille åt dig här hemma
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • MammaMie

Norsk Skogkatt eller bondkatt

• morgerda

Om vi skaffar en raskatt i framtiden så en Bengal!

Eller Siames, før vi har haft siameser tidigare och de är cooola katter :)

• Tecken

Jag tycker norsk skogskatt - men min man tycker abessinier.

• Ester W

Norsk skogskatt, vi har ju våran lilla Ester. Hon ligger och sussar på soffan i min presentation!

• mogreta

Cornish rex eller ragdoll, kan inte bestämma mig!

• ming
    Centurion skrev 2008-08-15 22:50:46 följande:
    men ming, jag har en liten skogiskille åt dig här hemma

Men det är ju svårt att vinna i utställningar med skogisar, det finns ju så många. Eller?
    Ställer ni ut förresten?
  • ming

I framtiden skulle jag kunna tänka mig en exotic.

• Centurion
    ming skrev 2008-08-15 23:00:30 följande:
    Men det är ju svårt att vinna i utställningar med skogisar, det finns ju så många. Eller?Ställer ni ut förresten?
    Hehe men desto snyggare katter.. ja vi ställer ut

bunch.JPG
    mina bebbar
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • ming
    Centurion skrev 2008-08-15 23:02:14 följande:
    Hehe men desto snyggare katter.. ja vi ställer ut mina bebbar
    Åh sötisar!
  • felicityporter

Jag röstade siames eftersom de är så otroligt charmiga i verkligheten! Tyvärr är jag inte så förtjust i dagens siamesers utseende, men en klassisk siames är något av det vackraste man kan se. Dessutom är det en kattras med MYCKET personlighet, och det tycker jag lyser igenom.

Fast jag föredrar egentligen huskatter. Inget går upp mot att ta hand om en fd hemlös husis! De katter jag har nu är huskatter och självklart tycker jag att just mina katter är de finaste och vackraste i världen.

• medea08

Cornish rex, helt klart. Skulle dock inte ha något emot en Don sphynx också...

• trasselsudd

Kul att så många gillar norska skogskatter. Såhär såg min norska skogskatt ut. De har ju ett härligt temperament också.
  • flawless

Ragdoll e min favorit nu sen vi skaffade en. skulle vilja ha en bengal oxå, dem e såå snygga!!

• Nyponros79

Norsk skogkatt och Ragdoll är favoriterna men gillar alla kattsorter. Om ett par dagar ska vi hämta vår lille ragdoll unge. Längtar så mycket.

• SongsOhia

Ocicat såklart! sociala, vackra och smarta!

Svar på tråden Finaste kattrasen