• Tussilagoflickan

Makrill på tub

Någon som provat nyheten Makrill på tub?
    Är sugen, men lite tveksam....alla nyheter är ju långt ifrån bra nyheter...så om någon provat, vad tyckte ni?

• Svar på tråden Makrill på tub
  • Linda1976

Ja!!! Är inne på min andra tub, hur gott som helst... Och så praktiskt!! Smakar precis som på burk fast lite mer finfördelat. Bästa uppfinningen på länge!!

• pylle

jag är också inne på andra tuben tycker den är precis lika god som den på burk, så iväg och köp dig en.

• Linda1976

åsså e det nyttigt!!!

• Tussilagoflickan

Då blir det en tub inhandlad imorgon

• Pumpan81

gillade inte den lika myckewt som makrill på burk..
    den är dyrare självklart men den var oxå mindre makrill i o mer sås vilekt gjorde den surare i smaken o det ser ut som kattbajs på mackan

• Linda1976

det måste vara en väääldigt sjuk katt isåfall!!

De extra kronorna kan ju kvitta, det praktiska vinner!

Det smakar precis som vanligt!!

(stackars Pumpan81 - jag bara totalsågar dina åsiker, sorry )

• Pumpan81

haha min katt har varit konstig i magen sen hon föddes
    åtminnstone ser hennes spyor ut så

haha ingen fara *ler* jag är gravid o äcklas av ycket nu för tiden *fnissar* även av mängder av mat *Asg* typ basra sallad som går åt här *nanananana*

men smaken tycker jag fortfarande är surare *hård*

• Funderaren

Jag har testat och håller nog med Pumpan81, tycker INTE att den är lika god som makrill på burk utan smakar surare.

Håller mig kvar på den traditionella burken och undviker rallybilar och vita kläder vid öppnandet

• Linda1976

Tussilago...: Pumpan81 är gravid - hennes smaklökar kan du totalignorera Gravida smaklökar är inte mycket att lita på! (Min Alice e 7 v och mina smaklökar e back to normal dock) HAHA!

• Pumpan81

linda1976

hehe jag har ju funderaren på min sida

Svar på tråden Makrill på tub