Makrill på tub
Någon som provat nyheten Makrill på tub?
Är sugen, men lite tveksam....alla nyheter är ju långt ifrån bra nyheter...så om någon provat, vad tyckte ni?
Någon som provat nyheten Makrill på tub?
Är sugen, men lite tveksam....alla nyheter är ju långt ifrån bra nyheter...så om någon provat, vad tyckte ni?
Jag har också testat...den fick godkänt men makrill på vanlig burk är godare...men detta var smidigare...(jag är inte gravid)
Måste hålla med om att makrill på burk är godare än den på tub...
Har inte smakat den, men jag tror inte det är lika gott med så finfördelad makrill som med lite bitar i
hmm.snart kommer det väl matjesill på tub oxå yeak, va äckligt ha ha
Smaken är som baken
ska iaf köpa en tub imorgon....är väl det enda riktiga sättet att få veta vad den smakar
Du måste rapportera sen vad du tyckte!
ska inhandla en idag redan ,vi ska iväg o storhandla nämligen
JA!! En superviktig omröstning! Ska be Roisin att lägga ut en enkät!
Supergott och kanonbra produktutveckling. Inget slafsande med burkar längre. Älskar makrill i tomatsås - som också är supernyttigt att äta. Mums!
Tyckte den var helt ok faktiskt
Jag har inte hunnit smaka den än, men jag tycker verkligen att det var på tiden att den kom. Det är ju så himla jobbigt när man kör rallybil och får makrill i ansiktet.
Tycker inte att tuben är lika god som vanlig makrill på burk! Tyvärr...
Det var ju en bra idé...
Jag har nu smakar makrill på tub och den var inte lika god som den på burk...det var konsistensen som drog ner betyget men eftersom den var så praktisk och smaken helt klart god kommer det att bli tub i fortsättningen här
Min pojkvän tycker att de är lika goda men jag längtar efter dagen då det inte finns makrill i vårt hem någonsin igen! LUKTAR PYYYYYTON!
det ska vara bitar i makrill i tomat!!!! har bara ätit norsk makrill i tomat...fast dom finns på cafeteriaer som en portions grejer, och innhållet i dom är spm ketchup, inga bitar alls..det måste det vara....så jag ska inte ens overväga att köpa den på tub...fast ideen är ju bra...et annat tips är att hålla sig till köket när man äter det, och öppna paketet i vasken.....och om man inte tycker om ferdiga mackor i bilen, eller i hissen, så kan man kanske välja et annat pålägg?
det är min sambo som hatar lukten her...vad bra for honom at jag nestan aldrig äter det...
Hm tycker det är helt fel! Jag har blivit itutad heheh att det heter FLYGKRASCH!!! Metallbitar blod och köttslamsor det går inte alls att få till det i TUB.
Jag tycker den var saltare än vanlig makrill
vi kallade det oxo flygkrasch...i norge....