• Gissen76

HM.s vinteroverall?

Funderar på att köpa en vinteroverall såg HM´s och undrar om de är bra? Är de värda priset 498 kr ?

• Svar på tråden HM.s vinteroverall?
  • väntar i Kina kön

Jag har ochså funderat på det. Ska visst vara samma tyg som reima, tyg som är extra hålbart. Väntar bara på att kompisen får overallen så jag vet hur de är i storlek samt om det är bra kvalitet. Skriver här så fort hon fått den och det ska vara vilken dag som helst

• majsols

Jag hade HM's overall förra året och den fungerade jättebra det syns inte ens att den är använd. Så jag har beställt därifrån även i år.

• Gissen76

Ok låter bra, köpte Lindex förra året jag och var inte riktigt nöjd med den. Tack

• aneka

jag tycker den från hm va värdelös, den va tjock och tung och otymplig.

• fritzie76

Åh, är det fler som tycker HM:s overall är kass? Jag hade tänkt beställa en sådan till sonen men blir lite tveksam nu!

• aneka

du får nog testa dig fram, smaken är ju olika. Har provat reima och hm´s. nu tredje vintern blir det didrikssons eller pop.

• fritzie76

Jag har haft Lindex de två senaste åren, vill testa någon annan, men inte så dyr som pop. Blir lite tveksam om HM när du säger att du tyckte den var tjock och otymplíg. Sonen ska ju kunna röra sig och sprínga omkring som vanligt. Nu vet jag inte vad jag ska köpa för någon.....Skulle vilja ha en brun overall som den på HM, är så trött på blåa och svarta....

• CharmingGirl

Jag har ingen egen erfarenhet av H&Ms overaller, men såg i ngt test nu att tre av deras overaller inte håller måttet..?

Svar på tråden HM.s vinteroverall?