HM.s vinteroverall?
Funderar på att köpa en vinteroverall såg HM´s och undrar om de är bra? Är de värda priset 498 kr ?
Funderar på att köpa en vinteroverall såg HM´s och undrar om de är bra? Är de värda priset 498 kr ?
Jaha, då kanske jag inte ska köpa overall där då!
Fast när det gäller vattentålighet så har inte Lindex overaller heller klarat det. Han får ju ha regnkläder över overallen när det regnar. Jag har inte tänkt köpa en så jättedyr overall så då kanske det inte skiljer så mycket mellan modellerna?
Nej jag vet som sagt inte. Har ingen egen erfarenhet, om ngn overall egentligen. Men finns säkert fler som kan råda och hjälpa er!
Jag har köpt en overall från H&M en gång, för tre år sedan. Den höll jättebra! Lillsyrran kunde ärva den och den är ännu inte helt slut.
Det var inte lika bra kvalitet som Reima (som ser nästan oanvänd ut efter första året), men absolut värd pengarna, tror den kostade 350 kr då.
Ja, det hade varit roligt att höra vad andra tycker om HMs overaller! Har det varit dåliga och klumpiga?
Ursäkta OT, men nån som vet nån internet shop där det säljs Didriksson?
Uppe i natt med dottern...funderar på overallköp, måste nog tänka om vad gäller overall till sonen, eller vad tycker ni andra om HM:s overaller?
Fast kostar inte en så dyr HM overall ungefär lika mycket som en Drdriksson eller Everest då? Och de är ju vattentäta, vindtäta och andas.
Men ingen som vet vart på nätet man köpa Didriksson, eller möjligen man kan kika på Everest ???
HM: kostar 500 kr, jag får 50 kr rabatt.