HM.s vinteroverall?
Åh, är det fler som tycker HM:s overall är kass? Jag hade tänkt beställa en sådan till sonen men blir lite tveksam nu!
Åh, är det fler som tycker HM:s overall är kass? Jag hade tänkt beställa en sådan till sonen men blir lite tveksam nu!
Jag har haft Lindex de två senaste åren, vill testa någon annan, men inte så dyr som pop. Blir lite tveksam om HM när du säger att du tyckte den var tjock och otymplíg. Sonen ska ju kunna röra sig och sprínga omkring som vanligt. Nu vet jag inte vad jag ska köpa för någon.....Skulle vilja ha en brun overall som den på HM, är så trött på blåa och svarta....
Jaha, då kanske jag inte ska köpa overall där då!
Fast när det gäller vattentålighet så har inte Lindex overaller heller klarat det. Han får ju ha regnkläder över overallen när det regnar. Jag har inte tänkt köpa en så jättedyr overall så då kanske det inte skiljer så mycket mellan modellerna?
Ja, det hade varit roligt att höra vad andra tycker om HMs overaller! Har det varit dåliga och klumpiga?
Uppe i natt med dottern...funderar på overallköp, måste nog tänka om vad gäller overall till sonen, eller vad tycker ni andra om HM:s overaller?
HM: kostar 500 kr, jag får 50 kr rabatt.
Har man inte regnkläder utanpå overallen när det regnar? Det har jag tänkt att sonen ska ha. Men när jag läser här så verkar det som att overallerna ska klara av regn så att man inte behöver regnkläder. Eller är det när de är i snön som ni menar att de blir våta?
I fjor när det regnade och inte var så kallt så hade sonen regnkläder med fleece under. Men när det var kallt hade han overall som vi köpt på Lindex och om det regnade så hade han regnkläder utanpå. Jag tror att alla barn hade det, oavsett vilken overall de hade.
Det verkar som det råder delade meningar om detta.
Jag tyckte att Lindex overall var superbra men vill ha någon annan detta året.