• Maskros67

VIHPS VIII

Hej hej, fullt upp här.

Kram allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Men oj

Grattis Infan!!!!! Både ler brett o sitter med ögonen översvämmade av tårar.

Håller tummarna för allt vad jag är värd att det ska hålla hela vägen nu!!!!!!

Underbart

• Maskros67

Ojojoj, låter väldigt spännande Sessan. Hoppas hon har rätt
    Du har inte haft tid o kolla på mig än? Börjar bli så smått desperat här

Kram alla!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Halvkoma låter bra Infan

Kram alla sötnosar !

• Maskros67

Lilja: kan trösta dig att inte jag är nån hurtbulle heller längre. Har fortfarande ont i en överansträngd armbåge (datorskada) så jag har inte kunnat träna riktigt på över en månad, bara lite spinning o orbi utan armar o nån liten joggingtur
    Jag som var uppe i 43 armhävningar, nu skulle armbågen inte klara en enda.
    Sååå himla frustrerande, tur man har dansen iaf, fast det känns värre efter jag buggat, men det skiter jag i.

• Maskros67

Här är det förresten alldeles dimmigt idag

• Maskros67

Usch Lilja, det låter ju inte bra. Går det inte att göra nåt åt den?

Jag har fått akupunktur, men tycker inte det blir ett dugg bättre om jag ska vara ärlig.
    Men sjukgymnasten sa att prognosen var god, men att det hade varit bra om jag kunnat vila helt. Visst, det är ju jätte-lätt med ett sånt jobb. Hemma försöker jag bara lyfta tunga saker med vänster, men ska man ha ut två vattenhinkar i hagen på morron så tar man ju förstås en i varje hand i stället för att gå två gånger, går liksom av bara farten.

• Maskros67

fnissar lite åt Lilja, kul beskrivning.
    Tror också att jag sitter fel, har ju haft nackspärr in en vecka dessutom, blir bättre efter akupunktur, men behöver bara sitta en stund vid datorn så nyper musklerna ihop sig igen.
    Kanske inte så konstigt när man jobbat framför datorn sen man slutade gymnasiet.
    Kanske dax att börja fundera på o göra nåt annat, men va sjutton skulle det va?

Malu: japp, instruktören på gymmet berättade att hon tävlat med grabbarna o vunnit med sina 42, så då gav jag mig fasen på o slå det. Började med 20 o ökade med några stycken varje gång o till slut så lyckades jag. Kände mig mäkta stolt då faktiskt

Sessan: mysigt med eget kontor

Mirren: spännande med FET hoppas det går enklare nu när ni redan lyckats en gång, verkar ju faktiskt funka så om man kikar på de andra lyllosarna i VISP.

Kramisar!

• Maskros67

Låter ju kanon Caribe, o nä, det är inget skämt, kommer man över den magiska gränsen så går det nästan av sig själv sen, fast de sista går ju tungt förstås

Sessan: jo, jag har höj o sänkbart, men det gäller ju o komma ihåg o ändra ställning också

Visste inte ens att det fanns svarta sesamfrön!

• Maskros67

Gomiddag!

Hihi Minna

oj va ni är duktiga o greja hemma. Skulle jag också behöva men oooorkar inte.

Ska ev. på bio ikväll, Rallybrudar, nån som sett den? Imorrn blir det fika på stan med en kompis o sen på kvällen DBK hos en annan kompis. Börjar ny buggkurs på söndag, R kommer o käkar först. Så det blir en rätt lugn helg, men det behöver jag känner jag.

Kram alla!

• Maskros67

Intressant läsning Sessan

• Maskros67

Infan: lugn = inget nattliv
    Fy va läskigt att köra bil med såna med/mot-trafikanter

Caribe: gick det bra o pumpa? Ska bli kul o se bilderna från huset sen

• Maskros67

Gomorron flickor!

Oj Sessan, en karl som bakar håll hårt i han

Kram alla!

• Maskros67

Sessan: jo, jag mår rätt bra. Ska till Säter o dansa imorrn o till Borlänge på lördag, så det är full fart.
    Rolle o jag träffas fortfarande men det är ingen förändring om jag säger så. Tar en dag i taget o försöker leva mer i nuet. Funkar skitbra vissa dar o sämre andra. Men, that's life

Härligt att höra om förändringen hemma hos er

Xena: åh va kul det låter, ser oxå fram emot bilder sen.

Caribe: hoppas ni får kul o att du slipper värsta baksmällan.

Lilja: jag kallar det höst, men det låter ju trevligare med Nirvana

Infan: hang in there girl!

Kram alla, måste pysa igen!

Svar på tråden VIHPS VIII