VIHPS VIII
Hihi, jag minns också den storyn Caribe lycka till idag.
Malu: ha det bra i österlandet
Vinkar åt Sessan o Joyce
Hihi, jag minns också den storyn Caribe lycka till idag.
Malu: ha det bra i österlandet
Vinkar åt Sessan o Joyce
Gomorron!
Oj, vilka bra nyheter! Grattis till Utis, o en sån liten jänta
Kram alla!
Morrn tjejer!
Hoppas alla mår bra. Jag o R o två till var på dans i Borlänge i lördags. Det var så himla kul!!! Sen på söndan hjälpte han mig byta däck o tvätta bilen o höststäda lite ute. Och så buggkurs på det.
En kanonhelg alltså
Kram alla!
Sessan: kallar du det för slappdag när du byter gardiner o tvättar? Låter som du har haft en bra helg också.
Kramis!
Hej Xena. Ja, här var det -4 i fredags, man bara väntar på snön nu.
Mysigt du verkar ha haft det Jag har frossat som sjutton i helgen också.
Jo vi trivs så bra tillsammans ja o Ro den enda skillnaden som märks mot förut när vi "var tillsammans på riktigt" är väl att vi inte ses lika ofta o att man känner sig lite osäker på hur man ska bete sig när vi är ute bland folk. Men men, är det så han vill ha det så kan jag väl leva med det, ett tag iaf, så länge det känns bra
Jag försöker planera o göra mina "egna" saker o så träffas vi när det passar.
Gomorron flickor!
Igår blev jag sur åkte ner på spinning o så var det fullt så jag fick åka hem igen. Kan ju inte träna nåt annat med min ömma armbåge, så jag fick köra hemma på orbin utan armar. Gick väl det också, men jäkligt irriterande att åka ända ner på stan helt i onödan.
Fast sen ringde R o frågade om han fick komma förbi o fika efter sin träning så då blev jag glad igen
Men, va mörkt det är på mornarna nu blåste igår så det knakade i hela huset. Märker verkligen skillnad med de nya fönstren, förut fladdrade det ju i gardinerna när det blåste så här. Nu var det fortfarande varmt o skönt i vardagsrummet i morse när jag kom ner. Skönt när det visar sig att alla pengar man lagt ner gör nån nytta
Kram alla!
Hej Sessan! Vilken tajming
japp
Du har inte hunnit kolla nåt än
Morrn Caribe!
Pump challenge, det lät jobbigt, men nyttigt
Så, det går framåt i processen, bara en månad kvar tills ni får träffa doktorn då. Hoppas det går fort att hitta en donator sen
Kraaam!
Hej Xena.
Här håller det oxå på o klarnar upp nu. Vi kan tyvärr inte förboka på vårt gym, annars hade jag gjort det. Oj vilken tuff dag du har framför dig. Lycka till!
Caribe: hihi, jo, jag skrev det imorse att jag körde orbin utan armar bra för balansen också.
Var första gången på länge som jag använde den igår.