• Maskros67

VIHPS VIII

Malu: jobbigt med medicin till en sån liten, men hoppas det hjälper fort!

De håller på o bilar i min skorsten för o installera braskamin hemma, så jag törs knappt åka hem. De skulle inte hinna bli klara idag heller, så det är ingen större idé i städa idag. Får väl trampa runt i dammet ett tag

Kram o ha en bra kväll allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Gomorron!

Caribe: lycka till på mötet!

Copy: tack jo, det känns bättre nu, men det är väldigt upp o ner. Men jag vet inte hur mycket av mina känslor som beror på att hormonerna har fått spader jobbigt är det iaf.

Kul att höra att du trivs med nya jobbet. Hur går det med kärleken?

Lilja: jo, det ska bli skönt. Men jeeeeesus som det såg ut i vardagsrummet igår, med en murstock som var uppbruten o plast i hela rummet. De var inte rena om händerna de som tejpade upp plasten i det vita taket ska ni veta

Kram allihopa!

• Maskros67

Halloj!

Caribe: åh va glad jag blev av att läsa om ditt jobb Grattis!

Xena: jisses va hurtig du har varit då! Här har det inte tränats på drygt två veckor om man inte räknar 10 timmar dans o bestigning av Städjan då förstås. Undrade också va plat var för mat

Malu: åh va härligt med spanienresa, hon är säkert frisk o pigg tills dess.

Ja, hur har jag råd? Börjar nästan bli orolig faktiskt. Lånade ju 100 000 till för fönster, vv-beredare o kamin o det innebär 1400 extra i månaden i 10 år. Börjar fundera på om jag verkligen fixar det själv o det känns lite läskigt.

Kram!

• Maskros67

Morrn flickor!

Copy: synd att det inte funkade, men skönt att se att du verkar må bra iaf. Vem fan har sagt att det är enkelt med kärlek? Skrikandes
    Har också ridabstinens, har inte ridit sen i våras

Mina investeringar består nog inte så mycket i pengabesparingar, men däremot blir det lite mindre arbetssamt för mig, o förhoppningsvis kan jag klara att hålla en jämnare temperatur i huset så det inte blir så utkylt. Och så slipper jag ju elda bara för att duscha eller diska.

Har fortfarande inte fått mens. Testade med ett gammalt äl-test igårkväll, de ska ju kunna ge utslag, men det syntes inte minsta tillstymmelse till nåt streck, så det är väl som jag trodde, bara min dumma kropp som jävlas med mig.

Kram!

• Maskros67

Morrn Caribe!

Skönt att du mår bättre lät riktigt gott med indiskt.

Jag fattar heller ingenting. Mensen har ju aldrig rubbats förut trots att man mått hur pissigt som helst o gått både upp o ner i vikt. Jag tror ju att det är klimakteriet, men jag lär väl ändå köpa ett riktigt test för att utesluta grav. Visst mår jag dåligt nu när det är så himla upp o ner i förhållandet, men jag har ju mått fan så mycket sämre förut utan att mensen rubbats mer än nån enstaka dag. Den är ju 18 dagar sen nu

Tyckte det kändes som att man knappt vågade gå på toaletten när man ruvade

Kram!

• Maskros67

Gomorron.

Jaha, då har man återigen fått kastat i ansiktet vilken totalt värdelös kropp man har
    När man nu börjat arbeta på att acceptera att man inte kommer bli mamma, så behöver väl inte kroppen hålla på o spela en fula spratt så man börjar hoppas igen?
    Livet är grymt Skrikandes
    Testade negativt imorse o det var väl iofs väntat, men det känns så definitivt när man ser det där fula strecket. Mensen har fortfarande inte kommit igång.
    Fick iaf höra av R igår, att han inte vill ha fler barn, så det är väl en himla tur att man är så jäkla infertil då!

Sorry för ego-inlägg, men jag blir så frustrerad!

Kram alla

• Maskros67

Caribe: lycka till hos akupunktören!

Infan: lycka till med jakten på den borttappade remissen. Och jag håller med, varför ändra på ett vinnande koncept?

• Maskros67

Caribe: ja, det gör ont. Har ju tänkt att ok, jag kanske kan acceptera att inte få barn om jag träffar en man som jag kan skratta o mysa o ha roligt med o få andra värden i livet.
    Men jag undrar mer o mer om R är den mannen. Jag MÅSTE prata med honom i helgen, det kommer bli skitjobbigt, o det kanske resulterar i att det blir slut, men jag orkar inte ha det så här längre. Det tär för mycket på mig, har börjat få magkatarrkänningar av all oro.

Beundrar CC som orkade säga ifrån i tid, jag är alldeles för rädd för att bli ensam o för att våga/orka börja om igen.

Ska bli spännande att höra om ditt besök i eftermiddag.

• Maskros67

Tack för kramar o pepp tjejer  ska försöka samla mod o styrka att ta tag i det till helgen. Men ikväll ska vi dansa o sen sover han kvar hos mig, o då tänker jag kramas som om det vore det sista jag gör

Caribe: låter spännande o förtroendeingivande att hon verkar så insatt. Håller tummarna att hon ska kunna hjälpa dig.

Kram alla godingar!

• Maskros67

Gomorron flickor.

Då var man singel igen Gråter. Känns för jävligt helt enkelt. Vi pratade i lördags natt o han har ju inte samma känslor för mig som jag har för honom, tyvärr, han önskar verkligen att det varit annorlunda, men det går ju inte styra känslor.
    Han tycker mycket om mig som person, han tänder på min kropp, vi har samma intressen, vi har skitkul o jättemysigt när vi är tillsammans. Men, han är inte kär i mig.....

Jag har gråtit o gråtit o det känns så himla grymt....
    Han stannade iaf hos mig till igår morse o han vill fortsätta vara kompis med mig o hjälpa mig på gården. Han kom efter träningen igår o sov kvar så jag fick kramas o gråta lite mer.
    Vi kommer fortsätta träffas, men han är ju inte "min" längre o vi har ingen framtid tillsammans. Det känns oerhört jobbigt....

Sessan: hoppas snacket med F gick bra.

tickan: lider med dig, kan du inte få köra korta metoden utan nedreglering? Det gav ju iaf mig bättre resultat äggmässigt.

Caribe: önskar du kunde se om det finns nån framtid för mig överhuvudtaget.

Xena: skönt att du hade möjlighet att utnyttja det fina vädret.

Lilja: glad att höra att magen iaf känns bättre, hoppas det märks resultat vid nästa ivf också.

Kram allihopa

Svar på tråden VIHPS VIII