• Maskros67

VIHPS VIII

Hihi, Caribe, fullt förståeligt

Angående dieter så kör jag på en maxi-diet just nu. Äter så mycket som möjligt o så onyttigt jag kan

Har kommit in i en riktig ätarperiod, kanske kroppens sätt o förbereda sig på en kall vinter

Har hållit på o småblödit i 10 dagar nu o väntar på att den "riktiga" mensen ska komma igång, kanske är det som ställer till det med aptiten också.

Hoppas verkligen inte det ska vara så här varenda månad, då blir man ju tokig. Och fet.

Fick ju remiss till gyn för o kolla upp detta med ev. klimakterium, men det var ju 12 (!!!) veckors väntetid.

Suck...

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Caribe: min kropp verkar inte så mottaglig mot akupunktur, har ju fått det i flera omgångar både för menskrånglandet, fertiliteten o div. rygg o nackproblem, men det tycks inte hjälpa.
    Har börjat äta femal balans som ska vara bra både mot pms o klim.besv. men det kan ta upp till två månader innan man märker nån skillnad. Tycker dock att humöret är lite bättre denna gången, inte lika deppig, så kanske att det kan hjälpa.

Ha en bra kväll allihopa

• Maskros67

Gomorron!

Sessan: oj, va spännande! Och lite läskigt, skulle jag nog tycka också

Här är det klarblå himmel o sol idag. Synd bara att man måste sitta inomhus hela dan

Men man får väl vara tacksam för att man kan gå ut en sväng på lunchen iaf.

Kram alla godingar!

• Maskros67

Hihi Caribe, vilken osis att halva veckan är kvar innan det blir helg.

För mig brukar det vara tvärtom att man vaknar på helgen o tror att man ska jobba. Då är det skönt att få somna om

• Maskros67

Härligt med promenad i det här vädret Xena
    Förstår att det måste bli lite förvirrande för hjärnan att jobba skift.

Jag har nyss varit ute på en liten lunch-prommis, man vill ju inte stänga in sig efteråt. Sitter ju åtminstone vid ett fönster så man kan få se den blåa himlen hela tiden.

Ja, helgplanerna för mig ser nästan exakt ut som förra helgen om allt går som det ska.

Lugn fredagkväll för mig själv. Middag med R hos mig på lördan, sen iväg på dans med kompisar, slöa tillsammans på söndan (om jag inte lyckas hitta nåt jobb åt honom  hemma ) o sen mat o buggkurs på eftermiddan.

• Maskros67

Gomorron sötnosar!

Haha, känner igen det där med baksmällor o inte lära sig. Mycket märkligt är det

CC: hoppas ni får riktigt kul i helgen.

Hej Infan! Kul att se dig ibland Eller det är alltid kul att se dig förstås

Caribe: skönt med lite blockeringar som släpper. Själv funderar jag på att köpa en spikmatta.

Blev en joggingtur i skogen på ca 40 minuter igår, det var skönt. Hann precis innan det blev mörkt. Nästa vecka lär det vara för sent att springa efter jobbet, om man inte har elljusspår förstås. I morse var det -2 grader, burr.

Kramisar!

• Maskros67

Hej Sessan. Tack, det gäller o hålla kroppen igång så man inte stelnar till.
    Ikväll är det 3 timmars motionsdans

Man har ju tid på ett helt annat sätt när man inte har "familj" längre o inte kan rida.

• Maskros67

Sessan: blir så glad när jag läser om förändringen hemma Hoppas det håller i sig nu också. Inte ha ångest, du hinner nog träna, du lär väl gå en hel del med hundarna kan jag tro. Ja, jag skulle också vilja träffas. Kanske det hade funkat i Januari, om jag kan åka hemifrån då när det är som kallast förstås Fundersam

Caribe: va! Skiner solen när du går till jobbet? Hur dags börjar du? När jag går genom skogen är det mörkt

Xena: nä, det är dans till "datormusik" men det gör inget På lördag däremot är det dans till Casanovas, det blir skitkul! Förresten så är väl du minst lika aktiv som jag. Jag har ju inte kunnat träna alls mycket pga krånglande armbåge på sistone

CC: japp, du får göra ditt bästa

• Maskros67

Infan:

Här har det mulnat på rejält, så det blir ingen solskenspromenad hem, ser ruggigt o blåsigt ut. Jaja, man får väl vara tacksam att man fick lite sol på sig på lunchen iaf.

Ha en bra kväll allihopa

• Maskros67

Morrn morrn alla gobitar

Som vanligt trött på fredagar eftersom klockan blir mycket innan man kommer isäng efter dansen. Det var iaf kul o svettigt, jäkligt bra motion. R spräckte jeansen när han bjöd mig på en flygtur

Kram kram!

Svar på tråden VIHPS VIII