VIHPS VIII
Copy: för jäkligt med mobilen!!!
Copy: för jäkligt med mobilen!!!
Tack tjejer, era kramar värmer ska ni veta ...
Morrn tjejer!
Lilja: jotack, det känns väl lite lättare idag. Var hos en tjejkompis hela kvällen igår, vi promenerade o käkade o snackade en massa.
R kommer förbi ikväll efter träningen, så jag får krama av mig lite. Imorrn kommer vi ses på dansen, det blir tufft, men jag får bita ihop.
Ska hem till kompisen o käka först o han dyker upp en timme senare än oss, eftersom han jobbar.
Så förhoppningsvis har jag hunnit få dansa o få upp humöret lite innan han kommer så jag kan låta bli o börja störtgråta när jag ser honom.
Ska prata med honom ikväll att han inte får fråga mig hur jag mår, o ev. inte dansa nån foxtrot heller utan bara bugg. Annars är det nog kört
VAD är det för mening att vara kär när inte känslorna är besvarade? Och VARFÖR kan man inte bara stänga av dem??? Och VARFÖR ska man trivas så bra i varandras sällskap om man inte är ämnade för varandra?
Urk
Gomorron flickor!
Hoppas allt är bra med er. Tack för alla kramar. Jag mår mycket bättre nu.
Ni tycker säkert jag är helknäpp, men jag kommer antagligen fortsätta träffa R, även fast jag vet att han inte är kär i mig. Åtmintone tills någon av oss får intresse för nån annan, eller för att det blir för jobbigt känslomässigt.
Han var hos mig igår o sov kvar o jag mår så sjukt bra i hans sällskap o det vill jag inte vara utan. Iaf inte som det känns nu. Jag har ju vetat om ett bra tag att han inte är kär i mig, så egentligen är det ju ingen större skillnad.
Att jag blev så lessen i helgen var ju för att jag trodde att jag skulle förlora honom helt o det verkar ju faktiskt inte som om han tänker försvinna ur mitt liv i första taget.
Vet att jag är värd nån som älskar mig av hela sitt hjärta, men tills han dyker upp så får jag väl hålla till godo med R.
Patetiskt? Ja, kanske, men jag gör det för min egen skull.
Kram allihopa!
Tack för ert stöd tjejer
Sessan: bra att F verkar fatta, men trist att avbryta. Kram!
Caribe: skönt att akupunkturen får dig att må bra! Lycka till hos frissan
Lilja: besvikelsen har ju redan kommit, o fortsätter jag så här är ju risken stor att den kommer fler gånger. Men just nu är jag beredd att ta den risken. Vi är ju vuxna båda två o jag har inga barn att ta hänsyn till.
Valet mellan att vara ensam o leva utan kramar o närhet, eller att vara ensam o ändå få kramar o närhet av nån som man ändå tycker så mycket om känns ganska enkelt idag.
Det vore ju skillnad om han inte behandlade mig schysst.
Kramisar
Heja Sessan !!!
Copy: tack i det här läget ser man kanske inte sitt eget bästa med klara ögon, men förhoppningsvis så klarnar det väl med tiden
Lycka till med tekniken!
Gomorron!
Här är det verkligen känslomässig berg o dalbana. Igår kändes allt ganska bra o det var både roligt o jättemysiga danser med R igår. Men, sen åkte jag hem till mig o han till sig o det blev så fruktansvärt jobbigt.....
Vi kommer ev. ses på lördag kväll, om inte annat på söndag, men hela mitt jag bara värker efter att få vara nära honom o det är så himla jobbigt. Han är på kurs hela nästa vecka.
Får inte nåt vettigt gjort på jobbet idag heller. Varför kan man inte bara stänga av sina känslor?
Nu kom det in en massa order som måste in före kl. 12, sorry att jag inte hinner kommentera nåt.
Kram
Gomorron flickor.
Tackar som frågar, men här är det tungt.....
Fredagskvällen var bara som ett grått töcken framför tvn. Lördan fick jag just inget gjort. Åkte upp till R vid 5-tiden o vi sprang tillsammans, det var jätte-skönt. Sen käkade vi o landade framför tvn. Sov kvar där o åkte hem efter frukost. Han kom o käkade hos mig före buggkursen, sen åkte han hem till sig o jag åkte till gymmet för att försöka skingra tankarna o jobba ur mig lite lessamhet. Men jag var själv där så det förstärkte bara ensamhetskänslan även om det var skönt rent fysiskt..
Han tycker det är jättejobbigt att han inte kan känna mer än han gör för mig, men han gör allt för att ställa upp för mig o vill att jag ska må bra o vara glad igen.
Får väl hoppas att tiden läker alla sår, vill så gärna ha honom kvar som vän.
Förstår bara inte vad det är för mening med allt.....
Kram allihopa!
Gomorron flickor!
tickan: lider med dig tycker också det verkar fel att du fick spraya så länge. Korta programmet låter mer som din melodi. Kram på dig.
Agronom: tack för dina kloka ord. Naturligtvis har du rätt, det kan min hjärna förstå fullt ut. Men hjärtat vägrar lyssna. Nu är han bortrest hela veckan, så vi får se hur det känns när han kommer hem. Problemet är att vi ses på dans två gånger i veckan oavsett hur jag bestämmer mig för att göra. Annars vore det enklare att bryta helt. Han ska iaf komma o käka middag med mig på söndag före buggkursen. Sen får vi se vad som händer.
Kram alla o tack för att ni orkar lyssna.