• Maskros67

VIHPS VIII

Oj Infan! Då håller vi tummarna igen. Tack för extrakramen!

Kram allihop

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Maskros67

Hej tjejer!

CC: hm, synd att man är lite allergisk mot katter Fundersam

Xena: skönt o få gå till frissan. Nä, jag räknar inte med att kunna rida hästen nåt mer

Funderar fram o tillbaka hur jag ska göra, men hon får väl vara kvar över vintern iaf

Caribe: hoppas ni lyckas nu, då kommer det vara värt varenda krona ni lagt ner

Puss o kram!

• Maskros67

Hej tjejer!

Xena: jo, det är så jag börjar känna med hästarna. Har haft båda sen de var föl, så det är banne mig inget lätt beslut. Har hängt som en tung filt över mig ända sedan i somras....

Känner när man bor själv också att man blir så himla låst o alla pengar går till hästarna som jag inte längre känner att jag får så mycket tillbaka av, de går mest där som två lurviga dåliga samveten

Var ju skillnad när J o barnen bodde hos mig, då var vi flera som delade intresset.

Ja, jisses att det ska kosta så mycket pengar att få bli förälder.

Sessan: hoppas du får en skön helg o kan fundera i lugn o ro.

Caribe: hoppas du får dra av, men jag är tveksam om man får det.

Proppen: ska genast kila in o kolla.

ha en bra helg allihopa!

• Maskros67

Goddagens!

Infan: usch va typiskt sparar tummarna tills nästa månad jag också.

Sessan: vad fick fu för reaktion då?????? Usch att du ska behöva ha det så.

Copy: jo, jag avvaktar över den här vintern så får vi se, fick hem hö igår iaf.

Har haft ett riktigt allvarligt samtal med R i lördags som fick honom att må riktigt dåligt, vilket var bra. Vi är inte tillsammans officiellt, men vi kommer fortsätta vara vänner o umgås en del o ta en dag i taget, men jag kräver fullständig ärlighet o det har han lovat, så får vi se vad som händer. Det hela är rätt komplicerat om jag säger så. Men det känns ganska bra nu, jag har mått skit, men nu känns det mycket bättre när vi fått prata ut.
    Vi var på fest o sen på parken o dansade i lördags, o det var iaf skitkul

Kram allihopa!

• Maskros67

Hej Sessan!

Blir alldeles rörd när jag läser om er kärlek. Jag vill gärna läsa ditt brev

Bamsekram!

• Maskros67

Gomorron Malu Kyss

Va härligt med semester! Går det bra att resa med litet knyte? Tack för kramarna

• Maskros67

Malu: jaaa, 7 kilo är ett litet knyte Spännande semester med alla sorters väder alltså, härligt!

Sessan: håller tummarna, o håller med Malu, du liten o oviktig, pyttsan heller!!! Kommunikation är verkligen inte helt lätt. Antar att du läst boken Män från Mars kvinnor från Venus, den beskriver ju på ett rätt kul sätt hur olika vi kan tänka.

Caribe: du får väl köpa ett litet gosemumintroll åt er lilla bebis sen då

Kram sötisar!

• Maskros67

Vafalls?!?

Ingen här på hela förmiddan?

Är alla lika trötta som jag? Har fått en ful ovana att fastna framför tvn istället för att gå o lägga mig på kvällarna. Så himla dumt

Kram alla!

• Maskros67

Caribe: va gott o hurtigt det lät! Själv har jag inte kunnat träna på ett tag för armbågen krånglar, ska få behandling på fredag o hoppas det blir bättre då. Tog nog knäcken på den när jag skottade skit.
    Ja, man är väl säkert trött för att man inte är van med mörkret, är ju mörkt när man stiger ur sängen o redan kl. 19 på kvällen

Infan: jo, jag hinner väl oftast flänga runt en del innan jag fastnar vid burken

Jag känner igen den där känslan om det verkligen är nån mening att fortsätta. Men samtidigt så tycker man ju inte att läkarna borde uppmuntra en om de inte trodde på det.

Själv kan jag nog säga att jag har gett upp nu o det känns väldigt kluvet. Den bedövande ensamhetskänslan man har som barnlös kommer o går.

Sessan: kors i taket   skönt att det känns som att det går åt rätt håll Kyss

• Maskros67

Gomorron flickor

Copy: tror absolut det är höstmörkret som får oss att bli så här trötta. Jag var på spinning igår o kände mig iaf betydligt piggare efter det, så träning hjälper, plus att vara ute i dagsljuset så mycket som möjligt. Men mornarna är överjävliga

Caribe: du låter inte alls fånig o det hjälper lite att veta att det finns de som tänker på o har sympati för en Kyss

R var hos mig efter träningen o fikade igår, vi har det ju så trevligt o mysigt tillsammans så man har verkligen svårt att fatta varför vi inte ska vara ihop, men men, jag ger honom tid o tar en dag i taget.
    Ikväll är det iaf motionsdans o på lördag så ska jag o ett gäng iväg o dansa i Borlänge, så jag sitter inte bara o trånar efter honom iaf

Kram alla sötnosar!

Svar på tråden VIHPS VIII